Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 ... 10
21
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Eukaliptus303 dnia 11 Sierpnia 2025, 15:55 52s »
Cześć!
22
Elektronika / WSS kodowanie fotel pasazera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez joshi73 dnia 10 Sierpnia 2025, 17:31 52s »
Pomóżcie drodzy moi.
O co chodzi z tym błędem. Co trzeba zrobić?
Niepoprawne kodowanie??
23
Wnętrze / Odp: Klamka schowka na rękawiczki - wymiana
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotr1m dnia 08 Sierpnia 2025, 14:17 35s »
Witam,
Trzeba zdjąć wewnętrzną okładzinę schowka, odkręcić śruby mocujące, odłączyć cięgna i złącza, następnie wymienić klamkę i wkładkę zamka, a przy montażu prawidłowo zamocować cięgna i zatrzaski, aby zamek i klamka działały bez zacięć.
24
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotr1m dnia 08 Sierpnia 2025, 14:11 25s »
Witam!
Mam na imię Piotr, jestem z Warszawy.
Mam W212 E300CDI z 2011 roku.
Cieszę się, że zarejestrowałem się na forum.
25
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Błąd P0183
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klusek903 dnia 05 Sierpnia 2025, 11:49 18s »
tylko to co napisałeś jest od silnika OM646 , a do 651 jest już od tyłu silnika . znalazlem taki schemat (B50 to czujnik temp paliwa)
26
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Błąd P0183
« Ostatnia wiadomość wysłana przez W212 dnia 04 Sierpnia 2025, 09:40 36s »
Błąd przerwania danych z czujnika temperatury paliwa. Wraz z nim pojawia się również kod P0180 – jest to sygnał przerywany, który nie powoduje zapalenia kontrolki Check Engine, ale objawy będą takie same.
Dla silnika Diesla to szalenie ważna informacja, dlatego objawy podczas jazdy są naprawdę przerażające:
  • Wyraźne spadki mocy – jakby w pewnym momencie po prostu puszczany był pedał gazu. Bardzo krótkotrwałe, mniej niż sekunda, w różnych odstępach czasu.
  • Wzmożone wibracje silnika – zarówno na niskich, jak i wysokich obrotach.
Przy całkowitym odłączeniu czujnika na biegu jałowym silnik trzęsie się wręcz niemożliwie – uczucie nie do opisania.
Gdzie znajduje się czujnik: na lewo od pompy wysokiego ciśnienia i nad regulatorem ciśnienia paliwa.
27
Modyfikacje i tuning W212 / wymiana zegarów mono przed lift na kolorowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rafale dnia 02 Sierpnia 2025, 18:23 24s »
Cześć, temat już pewnie odgrzewany ale pytanie czy ktoś ze śląska albo z okolic jest w stanie wykonać taką modyfikację?
Pozdrawiam
28
Silnik i osprzęt silnika / Błąd P0183
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klusek903 dnia 01 Sierpnia 2025, 18:59 28s »
Witam
Przeszukałem forum ale nigdzie nie potrafię znaleźć informacji odnośnie czujnika temperatury paliwa ( błąd p0183) najprawdopodobniej uległ uszkodzeniu . czy ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie on się znajduje (C250 2.2 cdi)
z góry dziękuje
29
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rafale dnia 01 Sierpnia 2025, 18:08 54s »
Cześć wszystkim, mam na imię Rafał i stałem się posiadaczem mercedesa w212 350CDI.
Pozdrawiam forumowiczów.

Rafał
30
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Wymiana tylnych sanek podlegających ciągle pod gwarancję w 10 letnim W212
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Erisdar dnia 31 Lipca 2025, 15:49 46s »
2013? Czyli model poliftowy też ten problem dotyczy?

Potwierdzam, właśnie dzisiaj miałem nieprzyjemność przekonać się o tym na własnej skórze. Pacjent: W212 polift z 2013 roku. Zaczęło się od delikatnego pojedynczego metalicznego stuknięcia przy ruszaniu. Okazało się że mocowanie wahacza po prawej stronie się wyrwało. Zero śladów korozji. Nie wiem jak ugryźć temat, bo do najbliższego salonu mam ponad 70km.
Jak myślicie? Ryzykować lawetę i jechać zostawić auto w salonie Czach Rzeszów licząc na uznanie reklamacji czy olać to i robić na miejscu?
Strony: 1 2 3 4 5 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock