Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 ... 10
21
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 06 Września 2024, 11:20 43s »
Moim skromnym zdaniem: jeżeli za każdym razem podczas wypalania wpada w tryb awaryjny, tzn, że dpf nie trzyma parametrów wypalania, czyli jest fizycznie uszkodzony. Co się często zdarza podczas czyszczenia/płukania.
22
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lolek... dnia 06 Września 2024, 09:44 21s »
No liczyłem na jakąś sensowną pomoc 😜
23
Silnik i osprzęt silnika / Odp: 1.8 CGI - Filtr Paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aaronier0O dnia 05 Września 2024, 16:42 56s »
Dla potomnych:

W 1.8 CGI nie ma wymienialnego filtra paliwa, jest jakiś zintegrowany w baku  ;D
24
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 05 Września 2024, 09:08 18s »
Głupszej podpowiedzi wymyśleć nie mogłeś...
25
Elektronika / Odp: Akcja serwisowa 651 aktualizacja softu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez fabian dnia 04 Września 2024, 15:53 32s »
Cześć,
Mam termin na 10 września. Dam znać po akcji czy odczuję jakieś zmiany.
26
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez iphone6 dnia 03 Września 2024, 23:49 40s »
Wyciac wywalic usunac wyprogramowac i skoncza sie problemy z dziadostwem
27
Silnik i osprzęt silnika / DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lolek... dnia 02 Września 2024, 21:29 04s »
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem częstego wypalania dpf średnio co 100km. Historia jest taka, że padł mi czujnik cisnienia zwrotnego spalin który został wymieniony, zostały zregenerowane wtryskiwacze, ponieważ nie trzymały parametrów i przez to wszystko dpf dostał po dupie samochód w trybie awaryjnym, nie jedzie..... wymontowałem, zawiozłem do prania, zamontowałem, na nowo został dopisany poprzez SD i problem jest taki, że teraz wypala się cyklicznie co 100km i podczas wypalania samochód wpada w tryb awaryjny za każdym razem. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, parametry wszystkie są ok. Borykał się ktoś z takim problemem bądź jest w stanie jakoś nakierować gdzie można szukać przyczyny?
28
Nasze Mercedesy W212 / Odp: Przesiadka z w203 na w212
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Driv3r dnia 01 Września 2024, 18:31 37s »
To ja podobnie, tylko wcześniejsze generacje, z 202 na 211. Też facelift. Gratulacje. Napisz coś wiecej o aucie i wrzuć więcej fotek.
29
Sklepy i warsztaty / Odp: Gdzie serwisować w Poznaniu?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez iphone6 dnia 01 Września 2024, 13:31 07s »
Witam,
Mam do zrobienia podstawę filtra oleju w mojej e250cdi oraz wymianę oleju w 7g plus. Kogo możecie polecić w Poznaniu i okolicach?
Wolałbym oddać do kogoś kto już wcześniej miał do czynienia z Mercedes-Benz-Benz-Benz i będzie zorientowany w temacie.

W Poznaniu to chyba ten:

Maciej (Matka) ul. Wakacyjna 22, Kiekrz tel. 533 011 700

To jest ten słynny spec z forum W211 i od ASB. Więc jak znalazł dla Ciebie. Podobno ludzie jeżdżą tam nawet z odległych miejsc.
Zaznaczam, że nie byłem u niego - opieram się na opiniach z różnych forów.
Witam, miałem okazję ostatnio serwisować moją s212 w Kiekrzu u Macieja. Facet na pewno ma dużo wiedzy i doświadczenia ale mnie nie "podpasował" z kilku powodów: po pierwsze jakość dokonanej naprawy a chodziło o "wyjący" pasek wielorowkowy - diagnoza wymiana rolki napinacza, po wymianie nadal "świerszczył" więc kolejna wymiana tym razem paska na trochę krótszy - efekt nadal 'świerszczył" tyle że mniej. Chciałem skorzystać jeszcze z innej usługi u niego i przy okazji załatwić sprawę paska ale po trzech próbach telefonicznego kontaktu oraz wysłanych sms bez odzewu (drugi powód) stwierdziłem że wracam do swojego sprawdzonego mechanika. Efekt: natychmiastowa diagnoza poprzez analizę wyglądu obydwu wymienionych pasków: należało wymienić cały napinacz (nie tylko samą rolkę) i po problemie (1 wizyta i załatwiony temat od ręki). U Macieja wcześniej  załatwiłem pozytywnie kilka jeszcze rzeczy w moim S212 ale zawsze były to odległe terminy (jest dość zajęty) i koszty....no cóż nie najniższe (trzeci powód). No i dojazd do samego warsztatu przypomina drogę testową zawieszenia w połączeniu z koniecznością wizyty na myjni - odbierałem samochód po kilku tygodniach (akurat miałem drugi samochód i dużo pracy w terenie) i pierwsze co to wizyta w myjni...no wstyd było się poruszać tak zabrudzoną Gwiazdą (kolejny powód). Generalnie mam dość mieszane uczycia względem polecania lub nie tego warsztatu. Z jednej strony Maciej jest miłym i kontaktowym człowiekiem (jeżeli się do niego dodzwoni) posiadającym dużą wiedzę ,zaplecze warsztatowe oraz jest pomocny, a z drugiej te rzeczy które wymieniłem powyżej mnie osobiście bardzo przeszkadzają. Lubię mieć poczycie że wydając własne pieniądze (małe czy duże) jestem również "właściwie" obsłużony i mam poczucie że dobrze i we właściwym miejscu je wydałem. W końcu to moje ciężko zarobione kwoty...


on ma jeszcze dwie przypadłości , kazdego klienta uważa za nie obytego w temacie i mozna go robic w ciula , a jak juz ktos cos ma troche pojecia to udaje obrazonego
30
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xKrisu dnia 31 Sierpnia 2024, 11:30 06s »
Witam serdecznie :)
Strony: 1 2 3 4 5 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock