Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 ... 10
21
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje w kabinie od 2 tys obr. głośno w 220CDI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzysztofix8700 dnia 07 Września 2024, 13:34 18s »
Witam ponownie!
Zabrałem samochód tym razem do mechanika specjalizującego sie tylko w mercedesie(kiedyś ten pan pracował długo w serwisie mercedesa).
Stwierdził uszkodzoną poduszkę pod skrzynią biegów. Po wymianie w aucie jest duuuużo ciszej i wibracje znikły. Wczesniej innych dwóch mechaników wykluczyło uszkodzoną poduszkę(widocznie nie mają, aż takiej wiedzy o tego typu usterkach w mercedesie). Muszę powiedzieć,że nie to auto! Jeździ się znacznie lepiej i przy właczniu biegu do przodu lub do tyłu szczególnie na zimnym silniku było wcześniej takie jakby 1 max 2 sekundowe opóźnienie i szarpniecie-widocznie silnik wtedy podnosilo, przemieszczało lekko, teraz to znikło.
Pan mechanik pokazał mi jakie jeszcze rzeczy mam w przyszłości do zrobienia i dał nawet numery katalogowe części, które moge kupic. Wszystko wytłumaczył co i dlaczego sie tak dzieje w sensowny sposób. Widać mają tam wiedzę ale w koncu robią tylko mercedesy i jeżdzą na szkolenia do Niemiec. :)
22
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ryniu-92 dnia 06 Września 2024, 23:20 04s »
Ja właśnie kupiłem z wyciętym dpf, przy zakupie nie wiedziałem i szarpie się z sprzedającym, sam nie wiem czy przywracać czy zostawić tak jak jest. Widocznie miał problemy z dziadem.
23
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: miechy tył
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Artleks dnia 06 Września 2024, 19:25 11s »
Wymieniałem w grudniu zeszłego roku tył na Arnott (przy okazji wymiany belki tylnej w ASO - za przysłowiową "flaszkę" wymienili mi również miechy). A przód (mam pełen Airmatic) ostatnio (sierpień br) robiłem w firmie Air-matic w Luboniu pod Poznaniem - dają rok gwarancji i z doświadczenia (wymieniają taksówkarzom) mówią że w praktyce wytrzymują do 100 tyś przebiegu lub 4-5 lat. Cena za kpl (prawy i lewy) 3300 PLN z wymianą i ustawieniem wszystkiego. Czas realizacji 2 dni - jednego dnia podstawiłem drugiego odebrałem.  Na razie przejechałem niewiele jakieś 2 tyś. km i wszystko jest ok.
24
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 06 Września 2024, 11:20 43s »
Moim skromnym zdaniem: jeżeli za każdym razem podczas wypalania wpada w tryb awaryjny, tzn, że dpf nie trzyma parametrów wypalania, czyli jest fizycznie uszkodzony. Co się często zdarza podczas czyszczenia/płukania.
25
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lolek... dnia 06 Września 2024, 09:44 21s »
No liczyłem na jakąś sensowną pomoc 😜
26
Silnik i osprzęt silnika / Odp: 1.8 CGI - Filtr Paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aaronier0O dnia 05 Września 2024, 16:42 56s »
Dla potomnych:

W 1.8 CGI nie ma wymienialnego filtra paliwa, jest jakiś zintegrowany w baku  ;D
27
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 05 Września 2024, 09:08 18s »
Głupszej podpowiedzi wymyśleć nie mogłeś...
28
Elektronika / Odp: Akcja serwisowa 651 aktualizacja softu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez fabian dnia 04 Września 2024, 15:53 32s »
Cześć,
Mam termin na 10 września. Dam znać po akcji czy odczuję jakieś zmiany.
29
Silnik i osprzęt silnika / Odp: DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez iphone6 dnia 03 Września 2024, 23:49 40s »
Wyciac wywalic usunac wyprogramowac i skoncza sie problemy z dziadostwem
30
Silnik i osprzęt silnika / DPF częste wypalanie, tryb awaryjny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lolek... dnia 02 Września 2024, 21:29 04s »
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem częstego wypalania dpf średnio co 100km. Historia jest taka, że padł mi czujnik cisnienia zwrotnego spalin który został wymieniony, zostały zregenerowane wtryskiwacze, ponieważ nie trzymały parametrów i przez to wszystko dpf dostał po dupie samochód w trybie awaryjnym, nie jedzie..... wymontowałem, zawiozłem do prania, zamontowałem, na nowo został dopisany poprzez SD i problem jest taki, że teraz wypala się cyklicznie co 100km i podczas wypalania samochód wpada w tryb awaryjny za każdym razem. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, parametry wszystkie są ok. Borykał się ktoś z takim problemem bądź jest w stanie jakoś nakierować gdzie można szukać przyczyny?
Strony: 1 2 3 4 5 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock