Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10
41
Elektronika / sygnal dzwiękowy (klkson)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mariush dnia 14 Sierpnia 2025, 15:39 19s »
witm jestem tu nowy, mam problem z sygnalem dziwiekowym, serwis sprawdzil, wszystkie bezpieczniki, przekazniki, jest ok. osobiscie sprawdzilem dwa sygnaly, wysokie i niskie- dzalaja.....pytanie gdzie mam szukac w S212, E 350cdi ::)
42
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez michałbenc1922 dnia 13 Sierpnia 2025, 20:13 02s »
Super dzięki!
43
Wnętrze / Odp: Zerwana taśma kierownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez joshi73 dnia 13 Sierpnia 2025, 13:10 28s »
Kup cały pająk używany.
44
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Eukaliptus303 dnia 11 Sierpnia 2025, 15:55 52s »
Cześć!
45
Elektronika / WSS kodowanie fotel pasazera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez joshi73 dnia 10 Sierpnia 2025, 17:31 52s »
Pomóżcie drodzy moi.
O co chodzi z tym błędem. Co trzeba zrobić?
Niepoprawne kodowanie??
46
Wnętrze / Odp: Klamka schowka na rękawiczki - wymiana
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotr1m dnia 08 Sierpnia 2025, 14:17 35s »
Witam,
Trzeba zdjąć wewnętrzną okładzinę schowka, odkręcić śruby mocujące, odłączyć cięgna i złącza, następnie wymienić klamkę i wkładkę zamka, a przy montażu prawidłowo zamocować cięgna i zatrzaski, aby zamek i klamka działały bez zacięć.
47
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotr1m dnia 08 Sierpnia 2025, 14:11 25s »
Witam!
Mam na imię Piotr, jestem z Warszawy.
Mam W212 E300CDI z 2011 roku.
Cieszę się, że zarejestrowałem się na forum.
48
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Błąd P0183
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klusek903 dnia 05 Sierpnia 2025, 11:49 18s »
tylko to co napisałeś jest od silnika OM646 , a do 651 jest już od tyłu silnika . znalazlem taki schemat (B50 to czujnik temp paliwa)
49
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Błąd P0183
« Ostatnia wiadomość wysłana przez W212 dnia 04 Sierpnia 2025, 09:40 36s »
Błąd przerwania danych z czujnika temperatury paliwa. Wraz z nim pojawia się również kod P0180 – jest to sygnał przerywany, który nie powoduje zapalenia kontrolki Check Engine, ale objawy będą takie same.
Dla silnika Diesla to szalenie ważna informacja, dlatego objawy podczas jazdy są naprawdę przerażające:
  • Wyraźne spadki mocy – jakby w pewnym momencie po prostu puszczany był pedał gazu. Bardzo krótkotrwałe, mniej niż sekunda, w różnych odstępach czasu.
  • Wzmożone wibracje silnika – zarówno na niskich, jak i wysokich obrotach.
Przy całkowitym odłączeniu czujnika na biegu jałowym silnik trzęsie się wręcz niemożliwie – uczucie nie do opisania.
Gdzie znajduje się czujnik: na lewo od pompy wysokiego ciśnienia i nad regulatorem ciśnienia paliwa.
50
Modyfikacje i tuning W212 / wymiana zegarów mono przed lift na kolorowe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rafale dnia 02 Sierpnia 2025, 18:23 24s »
Cześć, temat już pewnie odgrzewany ale pytanie czy ktoś ze śląska albo z okolic jest w stanie wykonać taką modyfikację?
Pozdrawiam
Strony: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock