Dzien dobry wszystkim.Czy ktoś orientuje się jakie jakie wskazania korekty wtrysków STFT i LTFT powinny występować w silniku Mercedesa M274.920 (2.0 T benzyna)? Obecnie, na rozgrzanym silniku STFT oscyluje w okolicach 0% (nie przekracza+/-5%) zaś na LTFT buja się w okolicach 10>15% często pozostając na stalym poziomie np. 13,8%, czasem 12,5%. Po zatrzymaniu, na wolnych obrotach nawet 25%. Po dodaniu gazu wraca na 10-15. Żadnych błędów jednak nie wyrzuca, silnik pracuje prawidłowo, jest żwawy, pali w normie czyli w mieście 10-11 l/100. Tankuję tylko Pb95. Silnik jest w wersji USA bez EGR i GPF. Jakiś czas temu (rok) wymieniałem zawór odmy (częsta usterka w tych silnikach) ale nie wiem czy można to jakoś z tym łączyć, bo nic się nie działo i nie dzieje. Ww odczyty uzyskałem z czytnika OBD iCar Pro i apki Torque. Dodam, że od dawna używam dodatku do paliwa Oilsyn Power DNA (wczesniej Archoil P6900) w zalecanych ilosciach 1ml/litr. Gdzieś znalazłem w sieci info, że czasem na paliwach E10 długie korekty mogą dawać takie właśnie wskazania. Czy jest możliwe, ze OilSyn może też to powodować? Zrzut ekranu z 3 minutowej rejestracji danych na Torque. Dzięki za wszelkie sugestie.