Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez bebza dnia 20 Nov 2018
  • Ja wyżej - auto wpada w tryb awaryjny. Stan wypalenia dpf jest o.k.

    Wymieniłem już czujniki ciśnienia dpf i czujnik temperatury dpf. Co może być jeszcze przyczyną?

    Jakieś pomysły?
  • #2 wysłana przez Kajtek1 dnia 20 Nov 2018
  • Ktory czujnik temperatury wymieniles?
    Tutaj masz liste prawdopodobnych usterek
    https://www.autocodes.com/p2459.html
  • #3 wysłana przez bebza dnia 20 Nov 2018
  • Czujnik 19050700 - za dpf'em. Wcześniej komp wskazywał właśnie na niego.

    Kompresję silnika raczej wykluczam - 5 tys po kapitalnym remoncie (stanął na panewce), wtryski raczej też.
  • #4 wysłana przez Kajtek1 dnia 20 Nov 2018
  • Malo jest konkretow o tym silniku, ale wszystko wskazuje ze czujnik temp jest u gory.
    Tutaj na stronie 36 zobaczysz go jako #4
    http://autocats.ws/manual/sdmedia/mediadb/mb_Acrobat/einf/204/einf_br204_cdi_OM651__en.pdf
  • #5 wysłana przez bebza dnia 20 Nov 2018
  • Wielkie dzięki za tego manuala!

    Gadałem właśnie z mechanikiem i powiedział, że tam są dwa czujniki temperatury. Trzeba będzie sprawdzić drugi. Niestety wolny termin dopiero po weekendzie więc Mercedes-Benz stoi i czeka.

    Powiem Panowie, że to moje pierwsze auto, gdzie co tydzień wychodzi coś nowego do poprawienia....
    Jeździłem 15letnią Acurą z 87 i przy 400 tys km przebiegu jedyne co jej dolegało to była korozja...
    Mam Magdę CX-9 z 2008 i oprócz karmienia (a apetyt ma spory) , to jedynie zwykła eksploatacja. Przez  parę lat kompletnie nigdy nic mi się w niej nie popsuło.

    Eh te nowe gwiazdy już tak nie błyszczą.
  • #6 wysłana przez bebza dnia 18 Dec 2018
  • Tak dla potomnych - winny okazał się czujnik temperatury spalin.

    Nowy, ale walnięty - pokazywał temperaturę 1000 stopni
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu