Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: bebza w 20 Listopada 2018, 11:24 54s
-
Ja wyżej - auto wpada w tryb awaryjny. Stan wypalenia dpf jest o.k.
Wymieniłem już czujniki ciśnienia dpf i czujnik temperatury dpf. Co może być jeszcze przyczyną?
Jakieś pomysły?
-
Ktory czujnik temperatury wymieniles?
Tutaj masz liste prawdopodobnych usterek
https://www.autocodes.com/p2459.html
-
Czujnik 19050700 - za dpf'em. Wcześniej komp wskazywał właśnie na niego.
Kompresję silnika raczej wykluczam - 5 tys po kapitalnym remoncie (stanął na panewce), wtryski raczej też.
-
Malo jest konkretow o tym silniku, ale wszystko wskazuje ze czujnik temp jest u gory.
Tutaj na stronie 36 zobaczysz go jako #4
http://autocats.ws/manual/sdmedia/mediadb/mb_Acrobat/einf/204/einf_br204_cdi_OM651__en.pdf
-
Wielkie dzięki za tego manuala!
Gadałem właśnie z mechanikiem i powiedział, że tam są dwa czujniki temperatury. Trzeba będzie sprawdzić drugi. Niestety wolny termin dopiero po weekendzie więc Mercedes-Benz stoi i czeka.
Powiem Panowie, że to moje pierwsze auto, gdzie co tydzień wychodzi coś nowego do poprawienia....
Jeździłem 15letnią Acurą z 87 i przy 400 tys km przebiegu jedyne co jej dolegało to była korozja...
Mam Magdę CX-9 z 2008 i oprócz karmienia (a apetyt ma spory) , to jedynie zwykła eksploatacja. Przez parę lat kompletnie nigdy nic mi się w niej nie popsuło.
Eh te nowe gwiazdy już tak nie błyszczą.
-
Tak dla potomnych - winny okazał się czujnik temperatury spalin.
Nowy, ale walnięty - pokazywał temperaturę 1000 stopni