Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: Michal 36 w 12 Lipca 2021, 15:57 41s
-
Witam wszystkich grupowiczów. Mam W212 E250, 4Matic z 2013roku. Moje problemy zaczeły sie po wymianie turba i kolektora ssącego. Auto nie ma mocy i przy predkosci 170km włącza sie tryb awaryjny, komputer pokazuje cały czas jeden bląd NISKIE DOŁADOWANIE TURBINY PIERWSZEJ ( turba wymienione oby dwa) . Oczywiscie reklamowalem to w warsztacie ktory to naprawiał, wymienili druga turbine wszystkie czujniki ,czujnik doladowania, oba wentyle ,czujnik cisnienia PDF, wymienili weże ,sprawdzili szczelnosc, zostal wymieniony EGR, Intercooler, i caly czas jest to samo brak mocy i przy predkosci 170km tryb awaryjny. Mechanik twierdzi ze z strony mechanicznej jest wszystko OK bo wszystko jest nowe. Dodam ze przed wymiana tej turbospreżarki i kolektora ssacego nie bylo zadnych problemow z moca. Turbospreżarka miala luzy poprzeczne a kolektor wiadomo niestrzelny. Mozecie pomoc bo juz nie wiem co robic, normalnie czeski film.Dodam ze warsztat naprawia tylko mercedesy. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
-
Dodam jeszcze ze turbosprezarki nie byly nowe tylko po regenercji, firma ktora regenerowala z tlugoletnim doswiadczeniem. Jak myslicie gdzie tkwi problem?
-
Może przepływomierz. U mnie było na odwrót jak u Ciebie.
-
Przpływomierz nowy
-
Przpływomierz nowy
Zakładam, że chiński. Jak tak, to na 90% jest przyczyną.
-
Właśnie że nie, wszystko oryginalne z mercedesa. Turbosprężarka tylko była regenerowana i jak zaczęło się tak dziać to w ramach gwarancji wymienili na drugą turbosprężarkę. A może być tak że jak był odłączony akumulator parę dni to coś się podziało i trzeba wgrać nową mapę?