Forum Mercedes E-Klasa

Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: Karol_Driver w 12 Lipca 2017, 00:47 03s

Tytuł: Cisnienie w rampie paliwa za wysokie
Wiadomość wysłana przez: Karol_Driver w 12 Lipca 2017, 00:47 03s
Witam!!
Pisze na forum poniewaz rozkladam rece nad moim Mietkiem.
Mecze sie z nim od miesiaca,

Pewnego dnia jadac do pracy auto poporostu stanelo, bez ostrzezenia i kombinacji wzielo i sie wylaczylo.

Po diagnozie i sprawdzeniu maszynowo wtryskow okazalo sie ze wszytkie 4 posypaly sie (delphi)

Po zagryzieniu zebow zamowilem 4 regenerowane z Niemiec z gwarancja , po zalozeniu wywalalo bład zbyt wysoka dawka paliwa.

wartosci wtryskiwaczy szalaly, rozbieznosc byla wielka.

Wiec stwierdzilem ze odesle i zamowie nowe z Mercedesa.

Po dzisiejszym zamontowaniu auto pracuje niebo lepiej wartosci trzymaja sie pomiedzy 0-0.15 wszytko w normie natomiast jak rozciagne go poobrotach to na gornych auto lapie blad p0088 cisnienie w rampie paliwa/systemowe zawysokie i wpada w tryb awaryjny, samochod zaczyna chodzic jak "traktor". Dodam ze przy wtryskach tych regenerowanych wymieniany byl czujnik na rampie.
Pytanie brzmi czy jest ktos w stanie mi pomoc :( bardzo bym byl wdzieczny oddam "wszytko" zeby Mercedes-Benz powrocil na drogi.

Mercedes jest z 2009 roku 2.2diesel
150 tys przebieg.
Tytuł: Odp: Cisnienie w rampie paliwa za wysokie
Wiadomość wysłana przez: Kajtek1 w 12 Lipca 2017, 17:29 05s
To brzmi bardziej jak sprawa dla prawdziwego Pro, ale logicznie jesli masz za wysokie cisnienie, to regulator nawala.
Wymieniles jakis czujnik, ale nie ruszales regulatora?
Tytuł: Odp: Cisnienie w rampie paliwa za wysokie
Wiadomość wysłana przez: W212 w 14 Lipca 2017, 14:10 37s
Jeśli masz problem z Mietkiem to do psychiatry z nim :) a Mercedesa zabierz do dobrego warsztatu :)