Hej
Może zwyczajnie nazbierała ci się woda w zbiorniku paliwa?
W zimę przy niskich temperaturach i dużej wilgotności jeżdżenie aż do rezerwy jest skrajną lekkomyślnością (tym bardziej w dieslu).
Przy niskich temperaturach powinieneś mieć ciągle powyżej 1/3 zbiornika (a najlepiej powyżej 1/2).
W pustym miejscu w zbiorniku zbiera się powietrze zawierające wilgoć - woda skrapla się na ściankach zbiornika a na koniec ta woda idzie do filtra paliwa, pompy i wtryskiwaczy.
Nie muszą chyba wyjaśniać, że woda w CommonRail nie jest dobrą substancją smarującą?
Tak jak już przedmówca napisał - jedź na diagnozę komputerową.
A w wolnym czasie odkręć filtr paliwa i zlej wodę (lub zwyczajnie wymień filtr paliwa).
Niektóre modele mają filtr paliwa wraz z czujnikiem wody - nie wiem czy masz takowy model.
Również szczęśliwego nowego roku!