Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: Lolek... w 02 Września 2024, 21:29 04s
-
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem częstego wypalania dpf średnio co 100km. Historia jest taka, że padł mi czujnik cisnienia zwrotnego spalin który został wymieniony, zostały zregenerowane wtryskiwacze, ponieważ nie trzymały parametrów i przez to wszystko dpf dostał po dupie samochód w trybie awaryjnym, nie jedzie..... wymontowałem, zawiozłem do prania, zamontowałem, na nowo został dopisany poprzez SD i problem jest taki, że teraz wypala się cyklicznie co 100km i podczas wypalania samochód wpada w tryb awaryjny za każdym razem. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, parametry wszystkie są ok. Borykał się ktoś z takim problemem bądź jest w stanie jakoś nakierować gdzie można szukać przyczyny?
-
Wyciac wywalic usunac wyprogramowac i skoncza sie problemy z dziadostwem
-
Głupszej podpowiedzi wymyśleć nie mogłeś...
-
No liczyłem na jakąś sensowną pomoc 😜
-
Moim skromnym zdaniem: jeżeli za każdym razem podczas wypalania wpada w tryb awaryjny, tzn, że dpf nie trzyma parametrów wypalania, czyli jest fizycznie uszkodzony. Co się często zdarza podczas czyszczenia/płukania.
-
Ja właśnie kupiłem z wyciętym dpf, przy zakupie nie wiedziałem i szarpie się z sprzedającym, sam nie wiem czy przywracać czy zostawić tak jak jest. Widocznie miał problemy z dziadem.
-
Na jaką sensowną podpowiedź liczysz? Ogarnąłeś wtryski, czujniczki, dałeś filterek do prania i nic nie pomogło.
Sensowna odpowiedź już była. OFF. Jeżeli Ci to nie pasuje to zapraszamy do dealera po nowy filtr. Co Cię powstrzymuje? Myślisz, że nowy filtr za kilka tysięcy ogarniesz u Janusza DPFs za 500zł na maszynie?
Tak swoją drogą, to czyszczenie DPFa komuś pomogło na więcej niż 15-20 000km ? Super biznes....