Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: DamianS w 31 Sierpnia 2018, 09:07 21s
-
Witam,
Od kilku dni po odpaleniu samochodu po nocy nie mam mocy. Skrzynia normalnie przełącza biegi ale obrotomierz nie przekracza 2 tysięcy obrotów. Dopiero po przejechaniu jakiegoś krótkiego dystansu i zgaszeniu auta problem ustępuje. Dzieje mi sie tak od 3 dni.
Moje auto 2.2 cdi (204km).
Ma ktoś może jakiś pomysł czym może być to spowodowane? Nie świeci mi się żadna kontrolka silnika
-
błędy?
-
Daje zdjecie
-
no 2
-
Czesc bledow to historyczne, wiec warto byloby je wyczyscic i sprawdzic ponownie po jakims czasie.
Aktywne bledy pokazuja bledy modulu wybieraka i modulu pompy paliwa.
Podlaczenie manometru do szyny paliwowej to najlatwiejsza rzecz do zrobienia w nastepnym kroku.
Mozesz przestawic skaner na jezyk angielski?
Te opisy w poliszczyznie czesto sa problemem samym w sobie.
-
Czesc bledow to historyczne, wiec warto byloby je wyczyscic i sprawdzic ponownie po jakims czasie.
Aktywne bledy pokazuja bledy modulu wybieraka i modulu pompy paliwa.
Podlaczenie manometru do szyny paliwowej to najlatwiejsza rzecz do zrobienia w nastepnym kroku.
Mozesz przestawic skaner na jezyk angielski?
Te opisy w poliszczyznie czesto sa problemem samym w sobie.
Gdzie Ty widzisz aktywne błędy ?
-
Na stronie ktora Damian podal jako bledy.
Patrzac na to jeszcze raz, byc moze Damian podal nam strone raportu zdrowia pojazdu a nie konktretne bledy.
-
Blady wyrzuca okazjonalnie. Udało się je bez problemu skasować, chodzi mi o te błędy: P00AF92, P200A28 i P068500 - wszystkie były pod: Układ elektroniczny silnika CDID2.
Facet który mi podłączał kompa powiedział ze może to być problem z klapami turbiny - nastawnika turbiny.
Problem który mam występuje rano przez chwile na nie rozgrzanym aucie, po chwili ustępuje.
-
dodaje resztę zdjęć. może będą pomocne
-
Lepiej podawaj nam bledy nie zalewajac tematu zdjeciami ze stron nie majacych zwiazku z problemem.
P0685 to przerwa na obwodzie przekaznika zasilajacego modul.
Powinno byc dosc latwe do sprawdzenia.
Pozostałe bledy moga byc skutkiem, więc nie martwiłbym się nimi dopóki przekaźnika nie naprawisz.
-
Zdjwcia wrzucam z odczytu mojego auta.
A czy ktoś może mi powiedzieć który to przekaźnik i gdzie jest zlokalizowany? Może mógłbym go zamówić i wymienic sam? Przynajmniej bym wiedział czy to to czy nie