Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez Driv3r dnia 17 Nov 2018
  • Nic nie słyszałem o napinaczu łańcucha firmy INA.
    Jak widzisz, oryginał już się popisał, możesz kupić następny, albo 2x tańszy zamiennik, febi/swag- jak wolisz.
    Koła w tym silniku nie mają problemów, w razie czego, wymień łańcuch i napinacz i będziesz śmigał dalej.
  • #22 wysłana przez piasek103 dnia 17 Nov 2018
  • Tam cos pisali że lepszy jest napinacz Ina od oryginału ale jak założe napinacz że by sprawdzić to nie zepsuje się sie odrazu jak będzie trzeba wymienić też łancuch ?
  • #23 wysłana przez Driv3r dnia 17 Nov 2018
  • Jeżeli wyjmiesz stary napinacz i Ci się rozsypie tak jak te przykładowe, będziesz wiedział, że jest uszkodzony, to 99,9% nowy napinacz już nic nie pomoże. Jak wkręcisz nowy sprawny, to on nie ma szans dotknąć ślizgu i napiąć łańcucha, bo jest po prostu krótszy niż stary rozwalony. Jeżeli ogarniasz sam takie tematy jak wymiana łańcucha w domowych warunkach, to rób sam kiedy Ci pasuje, jeśli nie, to podjedź do warsztatu który w razie czego jest w stanie zmienić łańcuch. Jak wstawisz nowy napinacz to będzie walił cały czas, tak nigdzie nie pojedziesz, więc musisz wstawić stary, by dojechać do warsztatu lub laweta.
  • #24 wysłana przez piasek103 dnia 17 Nov 2018
  • Robilem kiedyś łańcuch z kolegą ale w om646 też tylko łańcuch i napinacz. Nie wiem jak tu jest czy trzeba go zkuwać jakimiś narzędziami czy jest w całości.
  • #25 wysłana przez Driv3r dnia 17 Nov 2018
  • Przy jakim przebiegu robiłeś w 646?
    Tutaj ogarniesz to jak zdejmiesz 1 pokrywę zaworów, tą właśnie gdzie masz wlew.
    Nie wiem czy jest w całości, ale wydaje mi się, że i tak go musisz rozkuć by go podłączyć do starego i przewinąć.
  • #26 wysłana przez piasek103 dnia 18 Nov 2018
  • Przy 360000km
  • #27 wysłana przez Driv3r dnia 23 Nov 2018
  • Jak tam, poradziłeś sobie z tym łańcuchem? Pali teraz ładnie?
  • #28 wysłana przez piasek103 dnia 23 Nov 2018
  • Jeszcze nie czekam na czesc dam znac
  • #29 wysłana przez vand dnia 28 Nov 2018
  • Kurta wodna.
    u mnie tak jakby tez jest ten grzechot po uruchomieniu silnika ( 2.2 )
    E200 W212 2010r.

    czyli tez musze sie liczyc ze napinacz i ewentualnie lancuch do wymiany ?
    auto kupione niedawno i poprzedni wlasciciel powiedzial ze po wymianie oleju problem zniknie na jakis czas.... ( do kolejnej wymiany )
  • #30 wysłana przez piasek103 dnia 30 Nov 2018
  • Właśnie wymieniłem już napinacz po wyciągnięciu były identycznej długości pierwsze odpalenie tylko kręcił nie chciał odpalić nie wiem z jakiej przyczny dopiero za 4 razem zapalił i nie było tego dzwięku. Dziwne bo jak wymieniałem kiedyś w 2.2 cdi to hałasował chyba z 20 sekund zanim zaczoł normalnie pracować. Okaże się jutro rano czy pomogła wymiana dodaje zdjęcie i film.
  • #31 wysłana przez piasek103 dnia 30 Nov 2018
  • #32 wysłana przez Driv3r dnia 30 Nov 2018
  • Jeżeli silnik ładnie pracuje po odpaleniu to wszystko jest ok, dziwne, że nie odpalił od razu.
    Brawo za szybką reakcję.
  • #33 wysłana przez piasek103 dnia 30 Nov 2018
  • Jak juz zapalił to chodził ładnie i nie było tego grzechotu. Dziwne to bo powinien być przy pierwszym odpaleniu zanim olej złapie tylko ten napinacz był tak jak smarem wysmarowany.

  • #34 wysłana przez Driv3r dnia 30 Nov 2018
  • Nowy napinacz jest w środku już z olejem, przynajmniej oryginalny, co prawda nie aż tyle, jak podczas pracy, ale suchy nie jest. Taki wtedy łatwiej wkręcić.
    Jakiej firmy w końcu zamontowałeś?
  • #35 wysłana przez piasek103 dnia 30 Nov 2018
  • Zamontowałem firmy Ina taki jak na Niemieckim forum pisali że by założyć taki idzie niby fabrycznie i byl najdrozy.
  • #36 wysłana przez Driv3r dnia 30 Nov 2018
  • Możesz podać dokładne numery tego napinacza? Jaki koszt?
    Skoro idzie fabrycznie to to samo co jest do kupienia w ASO pod numerem A6420500311 ?
  • #37 wysłana przez piasek103 dnia 01 Dec 2018
  • Nie wiem czy na pewno tak wyczytalem ze z tej samej firmy tylko w serwisie jest znaczek Mercedes-Benz a tu nie Ina 551018310
  • #38 wysłana przez Kajtek1 dnia 01 Dec 2018
  • Ten sam producent moze sprzedawac ta sama czesc jako OE Mercedes, gdzie czesc bedzie miala numer mercedesowski i musi przejsc rygorystyczne testy Mercedes-Benz, albo moze ta sama czesc sprzedawac niezaleznie ze swoim numerem i wtedy sie to nazywa OEM i nie przechodzi testow Mercedes-Benz
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu