Hej, dalej walczę z moją gwiazdą i nie doszedłem ładu.... samochód ma teraz dokładnie 111000 tyś. oryginalny. Po przestudiowaniu tysiąca stron różnych artykułów, przeanalizowaniu tysiąca myśli postanowilłem wymieniać po kolei co można stopniowo żeby na raz nie zbankrutować... Lubię to autko bo jest, jak dla mnie strzałem w dziesiątkę, ale ten egzemplarz okazał się strzałem w kolano. Myślałem o regulatorze i czujniku na listwie wtryskowej, przepływomierzu, dwóch wtryskiwaczach , które nie zostały wymienione bo podobno są dobre i w ostateczności o całym sterowniku który źle steruje pod różnymi obciążeniami i temperaturami.... Ostatnio natknąłem się na jednym z portali aukcyjnych , zagranicznych, że ktoś sprzedaje całe komplety po wymianach serwisowych w niemczech, czyli- 4 wtryski, cała listwa z czujnikiem i regulatorem , rurkami do wtryskiwaczy i sterownikiem silnika i chyba wiązką do wtryskiwaczy... Czyli po dwóch latach szukania , cudowania i pozbywania mnie z serwisu do serwisu Mercedesa coś zaczyna układać się w jedną całość. Czyli,że w niemczech byla akcja serwisowa i wymieniali to wszystko bo nic, co się zepsuło nie wykazywalo błędu i wymieniano kompletami. Ja auto kupiłem lekko używane w szwedzkim salonie mercedesa i po wymianie dwóch wtryskiwaczy za które ja sam zapłaciłem pozbyto mnie i do widzenia, czyli że moje auto nie obejmuje akcja serwisowa czy poprostu nie chcą podjąć się naprawy i płacic za to.... ?Gdzie mogę sprawdzić co było do wymiany w moim? Wiem że to głupie pytanie, ale jest tysiąc stron gdzie nic nie pokazuje po wbiciu vin a Mercedes mnie olewa!!!!