Forum Mercedes E-Klasa

Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: DavidTaylor w 30 Lipca 2018, 22:14 49s

Tytuł: ML 280 CDI Diesel
Wiadomość wysłana przez: DavidTaylor w 30 Lipca 2018, 22:14 49s
Cześć, chłopaki. U mnie: ML 280 CDI Diesel 3.0 L.
Plastikowe prowadnice przepustnicy poprzecznego na prawym i lewym kolektorach nie działają.

Jest kilka opcji:
1. Sprzedam nowe kolektory wykonanie z cięgnami (około 1200-1500 $)
2. Wyczyść przepustnice, zatkać otwory (czytałem, że jest to możliwe)
3. Sprzedam zestaw naprawczy Korbowodów kolektora ssącego runner firmy Vanos-bmw dot com-103 dolarów.

Interesuje mnie opcja nr 3, wygląda atrakcyjnie, producent gwarantuje:
"Wymiana zużytego plastikowego dysku na nowy aluminiowy, całkowicie rozwiązuje problem,
przywraca pracę wirowej демпферной systemu, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. "

Ma ktoś doświadczenie w instalacji zestawu?
Więcej informacji tutaj https://vanos-bmw.com/product/om642-intake-manifold-runner-connecting-rods-mercedes-diesel-3-0l-v6

Powiedz, proszę, jak najlepiej postąpić.
Tytuł: Odp: ML 280 CDI Diesel
Wiadomość wysłana przez: Kajtek1 w 31 Lipca 2018, 04:14 12s
Wersja #3 ciagle bedzie wymagala czyszczenia kolektorow.
Nie rozumie co chcialbys zatkac w wersji 2ej ?
Tytuł: Odp: ML 280 CDI Diesel
Wiadomość wysłana przez: W212 w 31 Lipca 2018, 10:16 07s
Proszę o wyrozumiałość  dla kolegi - on jest z Rosji (Moskwa) i to co napisał to jest wynik translatora najprawdopodobniej.