Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: Pavlosa w 16 Marca 2021, 19:52 19s
-
Witam. W 212 E350 CDI 3.0 V6 4matic rok 2010 automat. Po zatankowaniu na full auto nie odpala. Jak tankuję na ¾ zbiornika problemu brak. Zdarzyło się to trzy razy. Raz przed Sylwestrem – auto stało na parkingu stacji. Jeździłem co dzień aby odpalić aż padł akumulator. Po Sylwestrze podjechała laweta, odpalił z boostera. Wymieniłem akumulator na nowy. Potem po miesiącu to samo. Ale tym razem odpalił po jakiejś godzinie. I dzisiaj kolejny raz nie odpalił. Nie wykazuje błędów. Po drugim razie wymieniony czujnik położenia wału. Pomocy …
-
Witam. W 212 E350 CDI 3.0 V6 4matic rok 2010 automat. Po zatankowaniu na full auto nie odpala. Jak tankuję na ¾ zbiornika problemu brak. Zdarzyło się to trzy razy. Raz przed Sylwestrem – auto stało na parkingu stacji. Jeździłem co dzień aby odpalić aż padł akumulator. Po Sylwestrze podjechała laweta, odpalił z boostera. Wymieniłem akumulator na nowy. Potem po miesiącu to samo. Ale tym razem odpalił po jakiejś godzinie. I dzisiaj kolejny raz nie odpalił. Nie wykazuje błędów. Po drugim razie wymieniony czujnik położenia wału. Pomocy …
Spróbuj odpalić z otwartym korkiem paliwa - może odpowietrzenie zatkane. Ewentualnie coś nie kontaktuje w pompie w zbiorniku. Innego zbiegu okoliczności z pełnym zbiornikiem raczej nie ma - chyba, że to przypadek.
-
Gdyby przelew był zatkany to prawdopodobnie przy kickdownie wywaliło by Tobie któryś wężyk powrotu prędzej czy później. Sprawdzałeś pompę paliwa pod zimnych lutów? Może jak kolega wyżej wspomniał pływak o coś zahacza..