Witam, problem z obrotami w 350cdi silnik po zapaleniu czasami od razu pracuje nierówno a czasami po minucie, ale nie jest to typowo nierówna praca jak np przy braku pracy jednego cylindra, zmienia się to, raz pracuje gorzej, po 30 sekundach znowu lepiej. Wygląda to na problem powietrza dolotowego, wymiana przepustnicy nie pomogła, wymiana przepływomierza nie pomogła. Po zdjęciu osłony z EGR widać jak obroty falują a przy tym zawór EGR zamyka się / otwiera i słychac jak przepustnica robi to samo. Zasterowanie EGR i przepustnicy (M24/4) z SD prawidłowe, EGR az zadusi silnik (do zagaśnięcia silnika) a roznica na przepustnicy to 200hPa. Jest reakcja po odpięciu czujnika ciśnienia (B60) na listwie obok EGR, jednak po odpięciu tego czujnika nastawnik turbiny otwiera się na maksa, ale silnik pracuje równo (wymiana tego czujnika też nie pomaga). Czy ktoś z Was miał podobny problem?