U mnie całkowita du** wymieniłem sterownik i dalej to samo :/ Moje pomiary pokazały że mam wadliwy miernik a nie świece czy sterownik.
Świece mają ok 0,8 Ohm ( ale nowe mają 0,3 Ohm ) a po przekręceniu zapłonu na sterowniku pojawia się napięcie ok 6-7V czyli prawidłowe.
Teraz zaczynam myśleć o cofającym się paliwie.
Pamiętam że jak go kupowałem to przy pierwszym odpaleniu miał podobny problem tylko jak by mniej widoczny a wtedy było ciepło.
Kupiłem nowy akumulator, nowy filtr paliwa, za filtrem wstawiłem zawór zwrotny żeby nie cofało paliwa i teraz nie wiem co mogę jeszcze zrobić.
Myślałem o kupieniu nowego wężyka z trójnikami na powrót z wtrysków ale niby powroty są suche, czyli chyba szczelne. Już sam nie wiem gdzie mogę szukać.
Im zimniej w nocy tym jak by ciężej się mu paliło z rana, tylko za pierwszym razem i to przez pierwszą sekundę.