Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: Padre w 15 Stycznia 2020, 19:42 20s
-
Witam.
Mam W212 po lifcie diesel. Po przekręceniu kluczyka w pozycję II spod tylnej kanapy rozlega się buczenie pompy paliwa. Zauważalnie głośne. Po przekręceniu kluczyka dalej w pozycję III uruchamia się silnik ale dźwięk pompy paliwa nadal da się usłyszeć. Czy też tak macie? Czy to jest OK?
-
Pompa do wymiany. Można kupić sam wkład (silnik).
-
W ASO upierają się że tak ma być... Jak ich przekonać?
-
Niech odpalą przy Tobie inne takie auto :)
-
Pompa ma pracować bezszelestnie i kropka.
ASO ma w dupie, czy auto ci stanie na trasie jak się pompa rozwali, bo jak ci dają mobilo, to i tak za holowanie płaci gwarant, a nie oni.
-
Dzięki za odpowiedzi.
Z tym że zgodnie z sugestią ASO odpaliło mi inne W212 diesel i buczenie pompy było bardzo podobne. Może trochę cichsze. Z tym że ten odpalony przez ASO miał ponad 200t przebiegu a mój ma 50t, więc nie wiem czy jest to porównywalne.
Czy ktoś z Was mógłby sprawdzić jak jest u niego. Buczy w II pozycji kluczyka. Po potrzymaniu w tej pozycji kluczyka (nie odpalamy silnika) po jakiś 15-20 sek to buczenie znika gdyż pompa się wyłącza. I to wyłączenie pompy bardzo łatwo usłyszeć. Więc chciałbym się dowiedzieć jakie jest Wasze zdanie: czy prawidłowa pompa pracuje faktycznie bezszelestnie czy jednak ten dźwięk da się wyłapać?
-
U mnie nic nie buczy. Jak miałem uszkodzoną w W211 to było ją wyraźnie słychać. Po wymianie - cisza.