Autor Wątek: Błędy P245900 i P042628 tryb awaryjny  (Przeczytany 718 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bebza

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 200CDI
Błędy P245900 i P042628 tryb awaryjny
« dnia: 20 Listopad 2018, 11:24 54s »
Ja wyżej - auto wpada w tryb awaryjny. Stan wypalenia dpf jest o.k.

Wymieniłem już czujniki ciśnienia dpf i czujnik temperatury dpf. Co może być jeszcze przyczyną?

Jakieś pomysły?

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 816
  • Pomógł +9/-182
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: Błędy P245900 i P042628 tryb awaryjny
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Listopad 2018, 16:39 18s »
Ktory czujnik temperatury wymieniles?
Tutaj masz liste prawdopodobnych usterek
https://www.autocodes.com/p2459.html

Offline bebza

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 200CDI
Odp: Błędy P245900 i P042628 tryb awaryjny
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Listopad 2018, 18:02 08s »
Czujnik 19050700 - za dpf'em. Wcześniej komp wskazywał właśnie na niego.

Kompresję silnika raczej wykluczam - 5 tys po kapitalnym remoncie (stanął na panewce), wtryski raczej też.

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 816
  • Pomógł +9/-182
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: Błędy P245900 i P042628 tryb awaryjny
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Listopad 2018, 18:33 05s »
Malo jest konkretow o tym silniku, ale wszystko wskazuje ze czujnik temp jest u gory.
Tutaj na stronie 36 zobaczysz go jako #4
http://autocats.ws/manual/sdmedia/mediadb/mb_Acrobat/einf/204/einf_br204_cdi_OM651__en.pdf

Offline bebza

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 200CDI
Odp: Błędy P245900 i P042628 tryb awaryjny
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Listopad 2018, 18:54 40s »
Wielkie dzięki za tego manuala!

Gadałem właśnie z mechanikiem i powiedział, że tam są dwa czujniki temperatury. Trzeba będzie sprawdzić drugi. Niestety wolny termin dopiero po weekendzie więc Mercedes-Benz stoi i czeka.

Powiem Panowie, że to moje pierwsze auto, gdzie co tydzień wychodzi coś nowego do poprawienia....
Jeździłem 15letnią Acurą z 87 i przy 400 tys km przebiegu jedyne co jej dolegało to była korozja...
Mam Magdę CX-9 z 2008 i oprócz karmienia (a apetyt ma spory) , to jedynie zwykła eksploatacja. Przez  parę lat kompletnie nigdy nic mi się w niej nie popsuło.

Eh te nowe gwiazdy już tak nie błyszczą.

Offline bebza

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 200CDI
Odp: Błędy P245900 i P042628 tryb awaryjny
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Grudzień 2018, 18:39 08s »
Tak dla potomnych - winny okazał się czujnik temperatury spalin.

Nowy, ale walnięty - pokazywał temperaturę 1000 stopni

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!