Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: bury999 w 20 Marca 2018, 21:20 49s
-
Witam wszystkich uzytkownikow w212 i nie tylko, mianowicie mam pytanie od czego zaczac, ewentualnie jak naprawic. Pojawil sie wczoraj check engine ( pomaranczowy) jezdzilem wczoraj i dzis normalnie auto chodzi pomimo dziwnych wibracji z rana, pojechalem pod komputer sprawdzic i : mechaniczna usterka przepustnicy, zakleszczona. Moje pytanie od czego zaczac ? wiadomo ze trzeba ja wyszyscic badz wymienic ale wiem gdzie ona jest i zdaje sobie sprawe ze latwo nie bedzie z jej wymontowaniem. Prosze o jakies sugestie.
-
Diesle nie maja przepustnicy.
Podaj numer kodu.
-
P211271, diesla nie maja przepustnicy ??? , Przepraszam ale co pan Wygaduje. Nie pomylil sie pan moze ?
Dodano: 23 Marca 2018, 08:17 36s
jest przepustnica powietrza i przepustnica egr. Pytanie moje czy ten blad wskazuje na egr ? czy powietrza ?
-
Jakis dlugi ten kod.
P2112 oznacza blad w ukladzie czujnika pedalu gazu.
Jaki skaner podal Ci taki dlugi numer i czy masz pelne wyjasnienie ktore skaner podal?
-
dlugi? nie pamietam. Mowimy o e- klasie 2010rok.. p211271 - cytuje ze zdjecia ( za duzy rozmiar mam na telefonie aby wrzucic). przepustnica w polezeniu zamknietym zakleszczona , nastawnik jest zablokowany.
-
diesle nie maja przepustnicy ;D
-
przepustnica zdemontowana, była zablokowana z powodu sadzy do okola, a wiec tez i tryby poszly ( bo slychac jak brzecza). Czekam na nowa. Pytanie odnosnie adaptacji nowej? jak to zrobić ? wiadomo ze bez kompa sie nie obejdzie. Jakies trafne sugestie?