Autor Wątek: Remap 350 CDI  (Przeczytany 1924 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Blackwhite

  • E-fanatyk
  • ***
  • Wiadomości: 41
  • Pomógł +1/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: Mercedes E350 CDI Pakiet AMG
Remap 350 CDI
« dnia: 07 Lutego 2021, 18:25 54s »
Panowie ktoś korzystał z gotowych map do Mietka w212 350 CDI 265 KM?
Są u mnie magicy co mają gotowe mapy, podobno od warsztatu, który tuningiem się zajmuję - 295 KM i 700nm.Przyjeżdżają do Ciebie,  wgrywają nową mapę etc.
Niby wszystko ok, ale czy remapowania nie powinno się robić czasem na hamowni bo inaczej lipa?



Forum Mercedes E-Klasa

Remap 350 CDI
« dnia: 07 Lutego 2021, 18:25 54s »

Offline greenwitch

  • Guru
  • ****
  • Wiadomości: 221
  • Pomógł +17/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDB2120941axxxxxx
    • Zobacz profil
  • Samochód: w212fl
Odp: Remap 350 CDI
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Lutego 2021, 00:30 55s »
Ja robiłem trochę nowsza jednostkę (poliftowy z adblue 252km) u Master'a z Piaseczna. Seria wyplula 256km a po tuning 297 i 695nm. Cena 1600 netto.

Adam

Offline lukzlo22

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł +5/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: 350 CDI Bluetec
Odp: Remap 350 CDI
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Lutego 2021, 10:58 16s »
Ja robiłem też jakiś czas temu, 309 KM i 710 Nm
Ogólnie to hamownia jest po to aby sprawdzić ile auto "wypluje", z tym że mietki nie każdy lubi hamować, bo skrzynia wrzuca biegi za wcześnie, nie idzie dokładnie zmierzyć bo nie pociągnie do odcinki, czego już np nie można powiedzieć o wersji AMG, tutaj już można swobodnie działać.

Offline 0okm

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 520
  • Pomógł +26/-11
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: C207 E350 CDI + Brabus
Odp: Remap 350 CDI
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Lutego 2021, 12:23 26s »
Ogólnie to hamownia jest po to aby sprawdzić ile auto "wypluje"
Ojojoj lepiej od razu sprostować żeby taka zmyłka nie niosła się w świat. Hamownia jest nie tylko po to żeby zobaczyć ile "wypluje". Służy przede wszystkim do sprawdzenia przebiegu z całego zakresu obrotów. I to przekłada się na kondycję całego układu napędowego. Wgrywać gotowca do kilkuletniego diesla jest bez sensu. A co dopiero wgrywać gotowca bez hamowni...

Offline lukzlo22

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł +5/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: 350 CDI Bluetec
Odp: Remap 350 CDI
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Lutego 2021, 12:30 20s »
Zgadza się, Twoja wypowiedź jest uzupełnieniem wszystkiego. Dzięki hamowni między innymi sprawdzimy ile autko ma tych "kucyków". I jak najbardziej gotowce nie wskazane, bo kondycja silnika nie równa drugiemu...

Offline mercmania

  • Guru
  • ****
  • Wiadomości: 198
  • Pomógł +40/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E550
Odp: Remap 350 CDI
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Lutego 2021, 18:09 24s »
Dokładnie taj jak piszecie hamownia bada pełen zakres od dołu do góry obrotów pod kątem mocy i momentu. Najpierw auto się hamuje sprawdza przebieg krzywych, później konkretnie pod to auto pisze/modyfikuje soft, wgrywa i sprawdza przyrosty mocy i momentu ale również przebieg, aby był jak najpłynniejszy. Po wgraniu softu ponownie hamowania, aby zbadać co i jak wyszło. Na "gotowcach" czasem można naszkodzić autu/silnikowi/skrzyni. Jak ktoś chce pooglądać jak to wygląda w praktyce zapraszam na kanał do kivi racing: https://www.youtube.com/c/JagodowyTV/videos można zrobić u niego "moda" i wgrać pod konkretne auto.

Forum Mercedes E-Klasa

Odp: Remap 350 CDI
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Lutego 2021, 18:09 24s »

 

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock