Autor Wątek: Silnik i osprzęt  (Przeczytany 4296 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bialy

  • Retoryczny
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2120251A251377
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212,350CDI
Silnik i osprzęt
« dnia: 14 Grudnia 2014, 00:24 48s »
zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka silnika,brak mocy i skrzynia nie chce zmieniać biegów na normalnych obrotach tylko dopiero pow.2000 obr. co się stało? mogę biegi bez problemu zmieniać za pomocą łopatek.
« Ostatnia zmiana: 14 Września 2022, 12:15 30s wysłana przez W212 »

Forum Mercedes E-Klasa

Silnik i osprzęt
« dnia: 14 Grudnia 2014, 00:24 48s »

Offline sewan

  • Global Moderator
  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 1097
  • Pomógł +66/-8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S212 350CDI 4Matic
Odp: silnik i osprzęt
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Grudnia 2014, 11:00 32s »
Wygląda na zapchany DPF. Trzeba podłączyć do SD i zobaczyć co się dzieje.

Offline bialy

  • Retoryczny
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2120251A251377
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212,350CDI
Odp: silnik i osprzęt
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Grudnia 2014, 11:09 12s »
też o tym myślałem ciekawe czy gdybym go przegonił kawałek na wysokich obrotach to czy by nie pomogło,ale ostatnio rano przy temperaturach poniżej 0 stopni miałem problem ze zmianą biegów z 1 na 2 i 2 na 3,po przejechaniu 2 km problem ustępował.

Forum Mercedes E-Klasa

Odp: silnik i osprzęt
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Grudnia 2014, 11:09 12s »

 

Żarówki LED do samochodu
AdBlock