Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez atoomek dnia 07 Jul 2017
  • Witam,
    Do tej pory odwiedzałem forum tylko towarzysko, bo autko nie sprawiało żadnych kłopotów,
    no i tu przy przebiegu 120 tys.przytrafiła mi się pierwsza usterka, mianowicie puścił
    tylny uszczelniacz wału w e350 cdi , automat.
    Olej pojawił się w takim otworku z lewej strony silnika przy kole zamachowym i sączy się dołem.
    Wszystkie przeglądy robię w ASO, ale czy z tą naprawą muszę być skazany na serwis, bo obdzwoniłem kilka warsztatów w Rzeszowie ale nie chcą się tego podjąć.
    Czy to jakaś niezwykła naprawa?
    Czy wyjęcie skrzyni w tym modelu wymaga bardziej wymagającego sprzętu niż w przypadku
    innych V6 z automatem.
    Pozdrawiam i liczę na Wasze doświadczenie.
    Tomek

  • #2 wysłana przez Kajtek1 dnia 07 Jul 2017
  • Sprawdz lepiej co dokladnie cieknie.
    Ten silnik ma otworek sciekowy z gory silnika i olej pokazuje sie jak chlodnica oleju zaczyna cieknac.
    Typowa usterka na tym silniku.
  • #3 wysłana przez atoomek dnia 07 Jul 2017
  • Jeżeli ten kanalik to odpływ z góry, a nie z uszczelniacza to by zmieniło postać rzeczy.
    Tylko, że przez wziernik na koło zamachowe widzę na ściance silnika za kołem zaciek oleju,
      Nie mniej jednak zostawiam temat do jutra rano, bo już trochę późno na diagnozę.


    Pozdrawiam

  • #4 wysłana przez Kajtek1 dnia 08 Jul 2017
  • Ok 4:40 facet pokazuje gdzie jest sciek z gory silnika.
    Uszczelki chlodnicy sa tanie, ale niesamowita ilosc pracy aby sie do nich dostac.
    Powodzenia.
  • #5 wysłana przez atoomek dnia 08 Jul 2017
  • Po uruchomieniu zimnego silnika, tak przez ok.2 minuty jest sucho.
    Po podniesieniu obrotów niemal jednocześnie pojawia się strużka oleju
    centralnie na środku tylnej ścianki silnika oraz zaczyna wypływać z otworku z lewej strony
    mnij więcej na wysokości wału. 
    Czy zatem, ten otworek ma połączenie z uszczelniaczem wału, czy tylko i bezpośrednio z przestrzenią pod chłodniczką oleju oraz  czy jest możliwość potwierdzenia nieszczelności pod chłodniczką od góry silnika.
    Próbowałem zaglądać od góry, ale nie to że palca nie można tam wetknąć ale tam w okolice dołu
    chłodniczki to wzrok nie sięga i światło nie dociera.
    Bo faktycznie do wymiany tego uszczelnienia to roboty MOC !



    Dodano: [time]10 Lipiec 2017, 11:32 31s[/time]
    Kajtek, wielkie DZIĘKI za pomoc.
    Faktycznie, to ciurczy z okolic chłodniczki oleju
    Diagnoza za nami, więc pozostaje już tylko:-) he,he robótka.
    Pozdrawiam.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu