Forum Mercedes E-Klasa

Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: Krinvox w 07 Maja 2018, 19:14 07s

Tytuł: Tryb awaryjny
Wiadomość wysłana przez: Krinvox w 07 Maja 2018, 19:14 07s
Witam szanowne grono jak widac jest to moj pierwszy post wiec prosze nie tylko o pomoc, ale rowniez o wyrozumialość
Tytuł: Odp: Tryb awaryjny
Wiadomość wysłana przez: Kajtek1 w 07 Maja 2018, 19:40 04s
klapki kolektora ssacego.
Nie znam Twego silnika, ale wlasnie takie oczyszczalem na OM642.
Troche roboty z dojsciem, ale na mniejszym silniku powino byc latwiej.
Tytuł: Odp: Tryb awaryjny
Wiadomość wysłana przez: Krinvox w 07 Maja 2018, 19:56 45s
Cały dolot rozegrałem wyczyściłem i poskładałem . Dalej to samo . Może sterowanie klapkami ?? Dodam ze po odpaleniu do pierwszego przebazowania jest ok , następnie obroty spadają i tryb awaryjny
Tytuł: Odp: Tryb awaryjny
Wiadomość wysłana przez: Kajtek1 w 07 Maja 2018, 21:04 56s
Bledy mowia ze klapki sie zablokowaly.
Blad wyswietlany przez komputer nie zawsze precyzyjnie powie co jest nawalone, ale daje Ci kierunek szukania.
Masz dostep do ciegiel klapek aby je poruszac?
P004700 wskazuje takze na cewke lopatek turbo.
Byc moze serwo nawalilo?
Tytuł: Odp: Tryb awaryjny
Wiadomość wysłana przez: Krinvox w 08 Maja 2018, 00:15 13s
Dzięki Kajtek1. Klapki chodzą jak poruszam cięgnem. Serwo raczej nie padło bo wszystkie podciśnienia są . Może to nastawnik turbiny ??