Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: krisu1977 w 18 Lipca 2017, 08:31 29s
-
Cześć... słuchajcie mam problem moje auto chyba przeszło w tryb awaryjny wywaliło check engine i kręci się tylko do 3 tyś obrotów
-
Dziękujemy za informację.
-
haha no tak sam się z tego uśmiałem oczywiście proszę o pomoc może jakies pomysły ?? czy może się tak dziac kiedy wypala sie DPF chodzi o to że auto kreci sie do 3 tyś obrotów skrzynia tez dziwnie zmienia biegi dopiero od 2-2.5 obrotów
-
Nie, to klasyczny tryb awaryjny silnika. Jedyna rada - podpiąć do SD i zobaczyć co go boli. Możliwości mogą być setki.
-
A może to ktoś w Warszawie ogarnąc polecasz kogos??
-
Poszukaj na forum kontaktu do Noc - chyba był z Warszawy/Ursus - myślę, że ogarniecie Twojego problemu zajmie Mu <15 minut jeśli go odwiedzisz :)
-
a dzięki w sumie mam blisko z pracy
-
Do odczytania kodu CEL nie potrzebujesz SD.
Zwykly skaner to odczyta.
Mam taki Bluetooth pracujacy z telefonem za $12 czyli 50 zlociszy i zawsze woze w aucie.
Czesto jakas blachostka wywali kod i najgorsza jest niewiadoma.
Jak odczytasz kod, to wiesz o co chodzi, mozesz wyzerowac i przy spokojniejszej jezdzie kod moze nie wrocic - pozwalajac Ci wrocic do domu o normalnym czasie
-
sprawa ogarnięta ... wielkie podziękowania dla CMD AUTO szybka diagnoza miła pogawędka polecam jeśli macie jakis problem z elektroniką ...
-
Zwykla grzecznosc nakazywalaby powiedziec co bylo i jak naprawione?
Ktos moze miec taki sam problem i rekalmowanie CMD moze mu nie dzialac?
-
to nie jest reklama a co było opisane w korespondencji wyżej (wyskoczył problem z DPF) i to było przyczyną przejścia w tryb awaryjny. A człowiek z CMD rzetelnie powiedział co i jak jakie kolejne kroki podjąć wiec dlaczego ma nie napisać że jest solidna firma ?? sam jestem mechanikiem ale na elektronice się nie znam a tam solidna firma zna się na rzeczy i nie czaruje.
Dodano: 20 Lipca 2017, 13:57 02s
i mam zwykły skaner ale za jego pomocą nie udało mi się rozwiązać problemu
-
kolego Krisu. mógłbyś powiedzieć jak to sięskończyło i czy adres majstra można?? bo mam też problem z dpf em. pozdrawiam
-
Cześć max u mnie był jakiś problem z defem bo się nie wypalał i jakieś dziwne rzeczy wychodziły ale w CMD na instalatorów poradzili sobie z problemem i auto od tygodnia jak nowe jade w przyszłym tygodniu na kolejna diagnozę więc polecam
-
podepne sie pod temat mam w trybie awaryjnym blad p0471 wymieniłem czujnik cisnienia spalin A6519050200 chwile jest dobrze i znow wlacza sie tryb awaryjny
-
Witam.
350CDI 2013 rok blue tec
Łapie tryb awaryjny i wywala blad za wysokiego ciśnienia doladowania.
Sztanga i nastawnik sprawdzona przez SD
I niby wszystko chodzi.
Czy ma ktoś jakieś pomysły?
Bo już ręce opadają.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190204/cca9470a703421ea204a18dea4b9e973.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190204/eabf24389fd340dd90e7bed4ba4761ce.jpg)
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
Na ile widze - komputer wyraznie pisze "nastawnik jest zablokowany"
-
Ostatnio mi wywaliło błąd p2454 i przez kilkanaście kilometrów obyło się bez kontrolki ale jednak później się zaświeciła. Podłączyłem torque i okazało się że praktycznie od razu zaczęło się wypalanie do ok 650 stopni. Po przejechaniu jeszcze kilku kilometrów udalo się skasować błąd i wszystko wróciło do normy. Wedle moich obliczeń dpf będzie pełny przy ok 160tys km. Ten przebieg się zbliża więc bardzo prawdopodobne, że robi się pełny. Mam zamiar go oddać do regeneracji czyli płukania wodą, macie z tym doświadczenie?
-
p2454 to blad czujnika a plukanie to nie regeneracja.
Najbardziej popularna metoda to czyszczenie ultrdzwiekami. Technologia ma niezaprzeczalne zalety w czyszczeniu
Jak Ci Torque dziala? Mi pokazywalo 300 barow w wydechu, wiec przestalem uzywac do aktualnych pomiarow.
-
Tak zgadza się błąd czujnika ale po przepaleniu problem znikł. Tutaj jest filmik z czyszczenia dpf i mi się wydaje że to jest lepsze od ultradźwięku. Do kasowania błędów używam torque ale do odczytu z czujników używam Piston. A podgląd na żywo i najbardziej dokładnie to laptop i Delphi.
-
Witam,
mam problem z moją E-Klasą. W212 E220 CDI 2011r. przebieg 122 000 km. Skrzynia automatyczna 5 biegowa.
Auto kupione w ASO Mercedes w lutym i od samego początku mam problem z cyklicznie wyskakującym check engine, oraz auto wchodzi w tryb awaryjny. Na następny dzień problem znika. Auto jest już czwarty raz w serwisie i naprawiają je w ramach rękojmi. Wymienione wszystkie filtry i oleje. Serwis nie może zdiagnozować o co chodzi. Silnik chodzi równo, nie dymi. W tryb awaryjny wchodzi czasem przy mocniejszym przyspieszeniu przy większych prędkościach, a czasem przy jednostajnej jeździe. Początkowo wymienili również czujnik ciśnienia pompy (z tego co pamiętam), później wiązkę, a następnie stwierdzili, że przepalone były piny we wtyczce. Czy ktoś miał podobny problem ?
-
Filtr paliwa też wymienili?
Czujnik różnicy ciśnień przy DPF?
-
Może któryś czujnik DPF ? U mnie podobne objawy były przy czujniku ciśnienia DPF
-
Cześć,
filtr paliwa był od razu wymieniony przy pierwszej wizycie, ale nie wiem czy sprawdzali DPF. Przekażę im tą uwagę, może jest to dobry kierunek. Ogólnie ASO ma problem zdiagnozować problem, ponieważ jak auto trafia do serwisu to już się check nie świeci. Nie chce mi się wierzyć, że błąd nie zapisuje się w pamięci.
-
Dla potomnych, którzy mieliby podobne problemy. Ostatecznie uległa uszkodzeniu pompa wysokiego ciśnienia. ASO wymieniło na własny koszt nową pompę (koszt kilkanaście tyś. zł) dodatkowo pompę paliwa i czujnik wysokiego ciśnienia. Od tego momentu przejechałem ok. 10 tyś i wszystko jest jak należy.
-
Dlaczego na własny koszt??
-
Przewiń do postu #20 - auto kupione w ASO z gwarancją...