Autor Wątek: Tryb awaryjny check engine 3 tys obrotów  (Przeczytany 25627 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krisu1977

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2183931A055900
    • Zobacz profil
  • Samochód: W218 350 CDI
Tryb awaryjny check engine 3 tys obrotów
« dnia: 18 Lipca 2017, 08:31 29s »
Cześć... słuchajcie mam problem moje auto chyba przeszło w tryb awaryjny wywaliło check engine i kręci się tylko do 3 tyś obrotów
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2019, 00:36 44s wysłana przez W212 »

Forum Mercedes E-Klasa

Tryb awaryjny check engine 3 tys obrotów
« dnia: 18 Lipca 2017, 08:31 29s »

Offline sewan

  • Global Moderator
  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 1096
  • Pomógł +66/-8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S212 350CDI 4Matic
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Lipca 2017, 08:50 36s »
Dziękujemy za informację.

Offline krisu1977

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2183931A055900
    • Zobacz profil
  • Samochód: W218 350 CDI
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Lipca 2017, 09:46 09s »
haha no tak sam się z tego uśmiałem oczywiście proszę o pomoc może jakies pomysły ?? czy może się tak dziac kiedy wypala sie DPF chodzi o to że auto kreci sie do 3 tyś obrotów skrzynia tez dziwnie zmienia biegi dopiero od 2-2.5 obrotów


Offline sewan

  • Global Moderator
  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 1096
  • Pomógł +66/-8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S212 350CDI 4Matic
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Lipca 2017, 10:05 43s »
Nie, to klasyczny tryb awaryjny silnika. Jedyna rada - podpiąć do SD i zobaczyć co go boli. Możliwości mogą być setki.

Offline krisu1977

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2183931A055900
    • Zobacz profil
  • Samochód: W218 350 CDI
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Lipca 2017, 10:10 27s »
A może to ktoś w Warszawie ogarnąc polecasz kogos??


Offline Magicd

  • Guru
  • ****
  • Wiadomości: 227
  • Pomógł +11/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S212 2010 CDI 220 BE OM651
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Lipca 2017, 11:00 27s »
Poszukaj na forum kontaktu do Noc - chyba był z Warszawy/Ursus - myślę, że ogarniecie Twojego problemu zajmie Mu <15 minut jeśli go odwiedzisz :)

Offline krisu1977

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2183931A055900
    • Zobacz profil
  • Samochód: W218 350 CDI
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Lipca 2017, 11:15 33s »
a dzięki w sumie mam blisko z pracy

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 793
  • Pomógł +10/-183
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Lipca 2017, 22:43 03s »
Do odczytania kodu CEL nie potrzebujesz SD.
Zwykly skaner to odczyta.
Mam taki Bluetooth pracujacy z telefonem za $12 czyli 50 zlociszy i zawsze woze w aucie.
Czesto jakas blachostka wywali kod i najgorsza jest niewiadoma.
Jak odczytasz kod, to wiesz o co chodzi, mozesz wyzerowac i przy spokojniejszej jezdzie kod moze nie wrocic - pozwalajac Ci wrocic do domu o normalnym czasie

Offline krisu1977

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2183931A055900
    • Zobacz profil
  • Samochód: W218 350 CDI
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Lipca 2017, 09:28 23s »
sprawa ogarnięta ... wielkie podziękowania dla CMD AUTO szybka diagnoza miła pogawędka polecam jeśli macie jakis problem z elektroniką ...

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 793
  • Pomógł +10/-183
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #9 dnia: 19 Lipca 2017, 17:07 04s »
Zwykla grzecznosc nakazywalaby powiedziec co bylo i jak naprawione?
Ktos moze miec taki sam problem i rekalmowanie CMD moze mu nie dzialac?

Offline krisu1977

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2183931A055900
    • Zobacz profil
  • Samochód: W218 350 CDI
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Lipca 2017, 13:55 14s »
to nie jest reklama a co było opisane w korespondencji wyżej (wyskoczył problem z DPF) i to było przyczyną przejścia w tryb awaryjny. A człowiek z CMD rzetelnie powiedział co i jak jakie kolejne kroki podjąć wiec dlaczego ma nie napisać że jest solidna firma ?? sam jestem mechanikiem ale na elektronice się nie znam a tam solidna firma zna się na rzeczy i nie czaruje.

Dodano: 20 Lipca 2017, 13:57 02s
i mam zwykły skaner ale za jego pomocą nie udało mi się rozwiązać problemu

Offline max33

  • Nowy
  • **
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 250 CDI
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #11 dnia: 23 Lipca 2017, 00:11 39s »
kolego Krisu. mógłbyś powiedzieć jak to sięskończyło i czy adres majstra można?? bo mam też problem z dpf em. pozdrawiam

Offline krisu1977

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2183931A055900
    • Zobacz profil
  • Samochód: W218 350 CDI
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #12 dnia: 24 Lipca 2017, 20:57 11s »
Cześć max u mnie był jakiś problem z defem bo się nie wypalał i jakieś dziwne rzeczy wychodziły ale w CMD na instalatorów poradzili sobie z problemem i auto od tygodnia jak nowe jade w przyszłym tygodniu na kolejna diagnozę więc polecam


Offline michal267

  • Garażowiec
  • **
  • Wiadomości: 8
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wdd2122021a698829
    • Zobacz profil
  • Samochód: w210 3,2cdi ,w212 2,2cdi
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Sierpnia 2017, 21:00 59s »
podepne sie pod temat  mam w trybie awaryjnym blad p0471 wymieniłem czujnik cisnienia spalin A6519050200 chwile jest dobrze i znow wlacza sie tryb awaryjny

Offline Sztachan1975

  • Garażowiec
  • **
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2120941A838582
    • Zobacz profil
  • Samochód: E 350CDI 4MATIC
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #14 dnia: 04 Lutego 2019, 09:43 10s »
Witam.
350CDI 2013 rok blue tec
Łapie tryb awaryjny i wywala blad za wysokiego ciśnienia doladowania.
Sztanga i nastawnik sprawdzona przez SD
I niby wszystko chodzi.
Czy ma ktoś jakieś pomysły?
Bo już ręce opadają.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


Offline Kajtek1

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 793
  • Pomógł +10/-183
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: tryb awaryjny
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Lutego 2019, 17:53 18s »
Na ile widze - komputer wyraznie pisze "nastawnik jest zablokowany"

Offline scareface

  • Guru
  • ****
  • Wiadomości: 234
  • Pomógł +8/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2122051A380544
    • Zobacz profil
  • Samochód: s212
Odp: Tryb awaryjny check engine 3 tys obrotów
« Odpowiedź #16 dnia: 07 Lutego 2019, 23:04 27s »
Ostatnio mi wywaliło błąd p2454 i przez kilkanaście kilometrów obyło się bez kontrolki ale jednak później się zaświeciła. Podłączyłem torque i okazało się że praktycznie od razu zaczęło się wypalanie do ok 650 stopni. Po przejechaniu jeszcze kilku kilometrów udalo się skasować błąd i wszystko wróciło do normy. Wedle moich obliczeń dpf będzie pełny przy ok 160tys km. Ten przebieg się zbliża więc bardzo prawdopodobne, że robi się pełny. Mam zamiar go oddać do regeneracji czyli płukania wodą, macie z tym doświadczenie?

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 793
  • Pomógł +10/-183
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: Tryb awaryjny check engine 3 tys obrotów
« Odpowiedź #17 dnia: 08 Lutego 2019, 03:38 41s »
p2454 to blad czujnika a plukanie to nie regeneracja.
Najbardziej popularna metoda  to czyszczenie ultrdzwiekami. Technologia ma niezaprzeczalne zalety w czyszczeniu
Jak Ci Torque dziala? Mi pokazywalo 300 barow w wydechu, wiec przestalem uzywac do aktualnych pomiarow.

Offline scareface

  • Guru
  • ****
  • Wiadomości: 234
  • Pomógł +8/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2122051A380544
    • Zobacz profil
  • Samochód: s212
Odp: Tryb awaryjny check engine 3 tys obrotów
« Odpowiedź #18 dnia: 08 Lutego 2019, 06:11 38s »
 Tak zgadza się błąd czujnika ale po przepaleniu problem znikł. Tutaj jest filmik z czyszczenia dpf i mi się wydaje że to jest lepsze od ultradźwięku. Do kasowania błędów używam torque ale do odczytu z czujników używam Piston. A podgląd na żywo i najbardziej dokładnie to laptop i Delphi.

Offline maku88

  • E-fanatyk
  • ***
  • Wiadomości: 24
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: 220CDI
Odp: Tryb awaryjny check engine 3 tys obrotów
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Czerwca 2019, 16:08 44s »
Witam,

mam problem z moją E-Klasą. W212 E220 CDI 2011r. przebieg 122 000 km. Skrzynia automatyczna 5 biegowa.
Auto kupione w ASO Mercedes w lutym i od samego początku mam problem z cyklicznie wyskakującym check engine, oraz auto wchodzi w tryb awaryjny. Na następny dzień problem znika. Auto jest już czwarty raz w serwisie i naprawiają je w ramach rękojmi. Wymienione wszystkie filtry i oleje. Serwis nie może zdiagnozować o co chodzi. Silnik chodzi równo, nie dymi. W tryb awaryjny wchodzi czasem przy mocniejszym przyspieszeniu przy większych prędkościach, a czasem przy jednostajnej jeździe. Początkowo wymienili również czujnik ciśnienia pompy (z tego co pamiętam), później wiązkę, a następnie stwierdzili, że przepalone były piny we wtyczce. Czy ktoś miał podobny problem ?

Forum Mercedes E-Klasa

Odp: Tryb awaryjny check engine 3 tys obrotów
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Czerwca 2019, 16:08 44s »

 

Żarówki LED do samochodu
AdBlock