Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: Lotnik79 w 16 Czerwca 2018, 01:51 00s
-
Witam ! Jestem posiadaczem S212 E220 CDI i bardzo prosze o pomoc poniewaz jakis czas temu niestey padla mi chlodniczka oleju wiec postanowilem samodzielnie dokonac naprawy i nic w tym skomplikowanego ( sluze informacjami na ten temat ) ale nie obylo sie niestety bez drobnych problemow a mianowicie po rozmontowaniu i ponownym zlozeniu wszystkich potrzebnych do tej wymiany czesci niestety ale nie zapamietalem kolejnosci podpiecia przewodow podcisnienia do pojemniczka zbiorczego (czarnej podluznej plastikowej puszki z czterema wejsciami znajdujacej sie po prawej stronie silnika na gorze ) dlatego tez mam ogromna prosbe do posiadaczy tego modelu o opis lub przeslanie zdjecia z informacja gdzie ktory przewod ma byc podpiety , wspomne tylko ze samochod od czasu kiedy mial wspomniana wyzej naprawe na zimnym silniku jest mocno ospaly i slaby miedzy 1600 a 2000 obrotow i mocno faluje przy lekkim dodaniu gazu . Probowalem zamieniac je miejscami ale moc spada praktycznie do 0 i samochod ledwie jedzie max 20km/h . Za wszelka pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam
-
Który rok? jaki vin /jego początek wdd212i jeszcze 3 cyfry?
tylko czy poprawne podpięcie podciśnień wystarczy czy nie wejdzie/wszedł w jakiś tryb awaryjny?
-
Moj VIN WDD2122022A207301 , rok 2010 , jak dotad nie wyskoczyly mi zadne bledy , byl sprawdzany system i nic nie wyszlo .
-
Nie wiem na ile rysunek z EPC Ci pomoze, ale ten zbiorniczek sluzy tylko jako akumulator podcisnienia i kolejnosc podpiecia wezykow nie powinna miec znaczenia.
(https://images.ilcats.ru/getImage.php?catalog=mercedes&filename=BM_IMAGES_ARC/B141/B14120000114.160412.png&hash=b21cba856fabf22289b649e596142a02)
-
Dziekuje bardzo ! Napewno bedzie pomocny ten rysunek jezeli cos sie zmieni i problem zniknie lub bedzie nadal ten sam to dam znac , jeszcze raz wielkie dzieki