Autor Wątek: V 6 gubi olej  (Przeczytany 19439 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Driv3r

  • Guru
  • ****
  • Wiadomości: 213
  • Pomógł +5/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S211 E320 CDI Avantgarde lift Sports Package
Odp: V 6 gubi olej
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Lutego 2018, 18:45 38s »
Prezesie, a dowiedziałeś się jakie uszczelki były u Ciebie (pomarańczowe jeszcze) ?

Forum Mercedes E-Klasa

Odp: V 6 gubi olej
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Lutego 2018, 18:45 38s »

Offline Prezes1960

  • Inżynier
  • *****
  • Wiadomości: 462
  • Pomógł +6/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • wdd2122231a
    • Zobacz profil
  • Samochód: S 212 350cdi 2011,S 204 250cdi 4matic,W246 B200cdi
Odp: V 6 gubi olej
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Lutego 2018, 12:26 24s »
Uszczelki czerwone,możliwe że to efekt placebo ale jak napisałem wymieniono olej w skrzyni i tu by trzeba upatrywać większej przyjemności z jazdy.Co do mocy to samochód na pewno zbiera się lepiej od dołu.Jeżdżę mercedesami z automatem od ponad dwudziestu lat i wiem co piszę.Co do uszczelek ,mechanik twierdzi że nie były do tej pory wymieniane ale mówi też że "lało"się już solidnie.Co prawda  widziałem plamki tam gdzie stawałem ale nie były tak duże ,powiedzmy jak 5 zł .Oleju też jakoś spektakularnie nie ubywało,ale też nie często sprawdzam może dlatego nie zauważyłem ubytku.Na szczęście kolektory w porządku więc na jakiś czas mam spokój  ;D ..Przy okazji napiszę że między wymianami oleju w skrzyni przejechałem ok 40 tys/km,niestety tylko tyle,ale skrzynia zaczynała delikatnie szarpać,dlatego się zdecydowałem i nie żałuje tej decyzji  ;D .

Offline fonnes

  • Pasjonat
  • ***
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: E350 CDI
Odp: V 6 gubi olej
« Odpowiedź #22 dnia: 28 Lutego 2018, 17:22 05s »
Tak informacyjnie. Kupiłem 2 lata temu W212 z 2009r. z udokumentowanym przebiegiem 108 tyś.
Przy ok. 120 tyś. puściły uszczelki tej nieszczęsnej "chłodniczki". Przy okazji okazało się że klapki wirowe
kolektorów są zawalone nagarem a turbo ma spore luzy i jest do regeneracji. Całość naprawy w niezależnym warsztacie zamknęła się kwotą 5 tyś. łącznie z wymianą oleju w skrzyni.

Offline Prezes1960

  • Inżynier
  • *****
  • Wiadomości: 462
  • Pomógł +6/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • wdd2122231a
    • Zobacz profil
  • Samochód: S 212 350cdi 2011,S 204 250cdi 4matic,W246 B200cdi
Odp: V 6 gubi olej
« Odpowiedź #23 dnia: 02 Marca 2018, 12:30 03s »
Trochę ta informacja wydaje mi się dziwna,mam auto z 2011 r i przebieg na liczniku 178 tys/km.Pisze na liczniku bo dokumentacja skromna i niewiele z niej wynika ,natomiast po rozebraniu osprzętu i weryfikacji nie musiałem nic poza uszczelką wymieniać ani naprawiać.Uszczelka jak pisałem czerwona ,więc jeszcze fabryczna,turbina bez luzów ,a i to o czym wcześniej mechanik ostrzegał to klapki kolektora, bez luzów i sprane .Nawet sam mechanik zdziwiony że wszystko po wyczyszczeniu było OK.Wymienił co prawda przy "okazji"rolki i napinacz ,pasek osprzętu ale to nic wspólnego z główną awarią.

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 793
  • Pomógł +10/-183
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: V 6 gubi olej
« Odpowiedź #24 dnia: 02 Marca 2018, 19:59 00s »
Ja jestem w trakcie wymiany silnika, gdy stary przy 290,000 km zassal wode.
Na ile moglem sprawdzic, to klapki i turbo sa oryginalne, wiec je dokladnie sprawdze przed przelozeniem do nowszego silnika.
Jesli ktos potrzebuje fotografie z malo dostepnych czesci silnika, to teraz mam okaze takowe robic.

Forum Mercedes E-Klasa

Odp: V 6 gubi olej
« Odpowiedź #24 dnia: 02 Marca 2018, 19:59 00s »

 

Żarówki LED do samochodu
AdBlock