Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: joshi73 w 12 Maja 2025, 21:26 39s
-
Cześć,
wymieniłem DPF na zamiennik z K4 Katrading i już kilka dni po wymianie wywaliło mi check engine i błąd zbyt dużej ilości sadzy.
Zrobiłem mu przez SD procedurę ustalania stopnia napełnienia filtra i był przez 3 tyg spokój
Dzisiaj znowu check i zbyt często wypalanie DPf. Dodam że jeżdżę po mieście jak i trasy do 100 km.
Macie jakieś pomysły??
-
Tak to jest z zamiennikami. Mój wypalał się co 70km, a na końcu co 40km, i to w trasie. Nie dało się jeździć. Kupiłem oryginał, założyłem i mam spokój.
-
Mialem dokladnie to samo z zamiennikiem JMJ - porazka. Jezdzilem z nim (a w zasadzie meczylem sie) 2 lata, wypalanie co 60-70km.. w koncu kupilem oryginal i problem sie skonczyl... niestety po 2 latach w tym roku musialem wymienic ponownie na oryginal bo sam przez glupote go zajechalem przez turbine puszczajaca olej. Turbo nowe, wtryski nowe, DPF nowy, koniec problemow.