Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Silnik i osprzęt silnika => Wątek zaczęty przez: arka w 07 Kwietnia 2023, 11:11 50s
-
Co poradzicie na taką sytuacje.Auto to w 212 089 350cdi 4Matic 170ps i 231k
Pomimo licznych wizyt u mechaników nie mogą zdiagnozować co jest przyczyną cyklicznego wypalania dpf.Chce wyjaśnić,że wykonano już takie czynności jak:Klapy wirowe wyczyszczone/były czyste/,Filtr dpf w zakładzie specjalistycznym też nie był stosunkowo mocno zanieczyszczony sadzą i popiołem,wtryskiwacze po wysyłce do firmy w Iławie wszystkie przeszły test pozytywnie.Może ktoś miał podobny problem i naprowadzi jak dalej postępować.Auto eksploatuję od nowego i przebieg 155tyskm
-
Uzupełniam nieścisłość która się wkradła.To wypalanie załącza sie co 200km
-
U mnie oryginał wypalał się co 500, aż sie wypalił wkład w środku. Teraz po wymianie na zamiennik wypala się co 150. I co? I nic. Przywyczaiłem się.
-
A jaki jest problem? Bo z opisu wszystko brzmi tak jak powinno.
-
Uzupełniłem post niżej.Problem to że wypalanie załącza się co 200km
-
Tak, widziałem uzupełnienie. Wciąż wygląda w porządku. Wolałbyś wyłączyć wypalanie? Wtedy musiałbyś się pozbyć DPF i liczyć z konsekwencjami tego.