Temat już leciwy, ale żeby było info dla szukających. Silniki mam ten sam. Po kupnie ale z o połowę mniejszym przebiegiem sam wymieniałem wszystkie płyny, filtry i hamulce. W automacie powinno się wymieniać co 80kkm, wszyscy wiedzą, ale ASO nic nie mówi oficjalnie. Ja po 120kkm miałem mętny olej i sam robiłem dynamiczną wymianę w garażu po oglądnięciu YT. Okazuje się że bardzo łatwa procedura. Weszło z lekkim przepłukaniem 10l Febi ATF 29449. Wydaje mi się że mniej przeciąga biegi, ale może to tylko złudzenie, ważne że zrobione. Z rozrządem miałem ten sam dylemat, ale mechanik mówił, że jak nie ma błędów i równo pracuje, to nie ma co grzebać. W w203 wywalił mi 2 błedy, olałem to i naprawa bolała. Kolega ma W212 z tym samym motorem i padły mu koła same, nie ma zasady. Póki co nie zmieniam, ale przy 200kkm bym robił.