Takie trochę głupie pytanie. Model ten sam co w profilu, wersja silnika om642 w212, 3.0 V6 231 KM. Skrzynia 7G bez start/stop. Wersja sport więc nie mam klasycznego wybieraka tylko ten za kierownicą.
Chciałem się dowiedzieć jaki to model skrzyni 722.6 czy 722.9? Olej będzie czerwony czy niebieski? I ile rzeczywiście potrzeba tego oleju? Sprzedają w zestawach po 6 litrów a czytałem że jest więcej bo trzeba zlać z konwertera.
Poza rzecz jasna olejem, filtrem i śrubami mocującymi filtr trzeba coś jeszcze dokupować na wszelki wypadek?
Druga sprawa że czy to normalne że po resecie skrzynia pracuje idealnie ale gdy pojeżdżę 3-4 dni po dziadkowemu stojąc w korkach w mieście to zaczyna szarpać gdy przekroczę 2500 rpm? Dzieje się tak powyżej tych obrotów, czasami bliżej 3000, na C i S. Ostatni raz wymieniałem olej 4 lata temu i przejechałem 70.000 km (trochę sporo) może być winny olej? Jeżdżąc spokojnie i na trasie działa elegancko.