Witam
Ja też zastanawiam się na aktualizacją 722.9 w W164 320CDI 2007r. Olej zmieniłem po zakupie. Zaworki bez syfu i brak opiłków. Co prawda olej był bardzo ciemny ale to dlatego bo poprzedni właściciel go nie zmieniał. Jedyny błąd jaki mam to 0705 - Y3/8s1. Kasuje i wraca mimo iż manetka zmiany biegów działa poprawnie i skrzynia pracuje/reaguje bez szarpania D-N-R. Jedyne co nie podoba mi się to to, że lubi szarpnąć przy zmianie 1-2-3 i 3-2-1. Oraz że za bardzo hamuje biegami poniżej ~50km/h. Wygląda na to, że podczas redukcji zapina lock-up na każdym biegu. Być może szarpnięcia na 1-2-3 też są spowodowanw zbyt szybkim zapinaniem lock-up. Mam też W176 i C116, które też szarpią ale mniej i nie hamują aż tak mocno biegami. Dlatego zastanawiam się czy aktualizacja poprawia ten komfort pracy. Miałem wiele automatów i najbardziej lubię te w autach amerykańskich.
Zastanawiam się też nad przeprowadzeniem adaptacji konwertera (czyli tu zapewne chodzi o pracę lock-upu) i sekwencji shift up i down.
Ewentualnie może jeszcze sprowadzić z USA nowy zawór od lock-upu (cena 72$).