Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez jary dnia 25 Aug 2018
  • Witam
    Ostatnio jechałem na S przy pedale w podłodze na 3 czy 4 biegu czuć szarpniecie przy redukcji. Jak się jedzie normalnie biegi zmienia płynnie, również na S, występuje to tylko jak pedał gazu w podłodze
    Co to może być?
    ps. błędu w skrzyni nie ma
  • #2 wysłana przez Magicd dnia 25 Aug 2018
  • Od wygody podczas jazdy jest tryb C "Comfort".
    Tryb S to tryb "Sport" i używasz go wtedy gdy nie szkoda ci silnika, skrzyni i paliwa.
    Auto będzie zbierać się szybciej, nie oszczędzać podzespołów i paliwa ale w zamian umożliwi ci dynamiczna jazdę.
    Ja ekstremalnie rzadko używam trybu S ale odczuwam przede wszystkim to, że na S skrzynia zmienia biegi później (wyższe obroty).
    Pewnie szarpnięcia będą bardziej odczuwalne na S niż na C gdyż tryb S raczej "wygodą pasażerów" przejmować się nie będzie.
  • #3 wysłana przez jary dnia 25 Aug 2018
  • ale wydaje mi się że na trybie S nie powinno być szarpniecia, dlatego zastanawia mnie co może być nie tak

    Miał ktoś jeszcze taki przypadek ?
  • #4 wysłana przez jary dnia 09 Sep 2018
  • zle napisałem nie przy redukcji tylko przy przerzycaniu biegu z 2 na 3 czy z 3 na 4 juz nie pamietam. nie spotkał sie ktos z takim czyms ?
    tak to skrzynia chodzi idealnie, jedynie przy tym sporcie przy butowaniu czuc szarpniecie
  • #5 wysłana przez sewan dnia 10 Sep 2018
  • To nie butuj, nie będzie ci szarpać. Skrzynia 7G nie jest ideałem.
  • #6 wysłana przez jary dnia 12 Sep 2018
  • W mojej ocenie nie powinno tak być, nawet jak sie mocniej przycisnie
  • #7 wysłana przez Driv3r dnia 12 Sep 2018
  • To zrzucaj płytę, wyjmuj zawory, wymień wszystkie na nowe, składaj i znowu but w podłogę. Daj znać jak chodzi:)
  • #8 wysłana przez jary dnia 12 Sep 2018
  • samochód ma przejechane dopiero 20 tys wiec mysle ze zawory sa ok

    a tak z ciekawosci ile taka robota by kosztowała ?
  • #9 wysłana przez Driv3r dnia 13 Sep 2018
  • Nie wiem jaką masz dokładnie skrzynię. Mały przebieg- Na gwarancję nie zgłaszałeś?
    Tak samo dzieje się w trybie M ?
  • #10 wysłana przez jary dnia 13 Sep 2018
  • 7g tronic plus
    207 2015 rok (e400)
    gwarancji nie mam

    na e tego nie ma
    na s z 2 na 3 czuc mocne szarpniecie (ale to trzeba naprawde wcisnac ostro i z postoju)
    poza tym jak sie jezdzi normalnie biegi zmienia płynnie
    zrobiona była adaptacja ale nie pomogła

    na m nie sprawdzałem
  • #11 wysłana przez swiss dnia 09 Oct 2018
  • ta skrzynia to jakas padaka, szarpie, wolno biegi zmienia, redukuje gdy nie musi. mam bmw z 2000 roku i dziala o wiele lepiej niz ta 7G. moze nie wszyscy maja takie doswiadczenie na tym forum, ale to pewnie zalezy od mocy i rodzaju napedu. ja mam 265km + 4matic.
  • #12 wysłana przez sewan dnia 09 Oct 2018
  • ta skrzynia to jakas padaka, szarpie, wolno biegi zmienia, redukuje gdy nie musi. mam bmw z 2000 roku i dziala o wiele lepiej niz ta 7G. moze nie wszyscy maja takie doswiadczenie na tym forum, ale to pewnie zalezy od mocy i rodzaju napedu. ja mam 265km + 4matic.
    Mam takie same doświadczenia :)
    Z generacji na generację skrzynie mercedesa są coraz gorsze.
  • #13 wysłana przez jary dnia 09 Oct 2018
  • też masz mocne szarpniecie z 2 na 3 na s ?
  • #14 wysłana przez dive_popo dnia 10 Oct 2018
  • ta skrzynia to jakas padaka, szarpie, wolno biegi zmienia, redukuje gdy nie musi. mam bmw z 2000 roku i dziala o wiele lepiej niz ta 7G. moze nie wszyscy maja takie doswiadczenie na tym forum, ale to pewnie zalezy od mocy i rodzaju napedu. ja mam 265km + 4matic.
    Mam takie same doświadczenia :)
    Z generacji na generację skrzynie mercedesa są coraz gorsze.

    Nie zgodze sie bo 9g-tronic chodzi zajefajnie, niebo a ziemia w porownaniu z 5g i 7g, zmiany begow sa ledwo co wyczuwalne
  • #15 wysłana przez sewan dnia 10 Oct 2018
  • Przez pierwsze kilkadziesiąt tysięcy km.  ;)
  • #16 wysłana przez Kajtek1 dnia 10 Oct 2018
  • Albo sewan masz pecha, albo Twoje auta maja duzo wiekszy przebieg niz myslisz.
    Ja mam dwie 7G, gdzie jedna byla tylko 1 raz serwisowana do 300t km, druga tez ma 300t i wyglada ze moj serwis w tym roku mogl byc 1szy.
    Zmieniaja biegi bardzo plynnie. Z slinkiem 6-cylindrowym czuly kierowca odczuje zmiany nizszych biegow jak zwraca uwage, ale z 4 garami przy normalnej jezdzie nawet bedac wyczulony - musze obserwowac obrotomierz aby zauwazyc zmiane wyzszych biegow. Nizsze biegi odczuje gdy daje wiecej niz 50% gazu.
  • #17 wysłana przez jary dnia 10 Oct 2018
  • no ja mam e400 (207) v6 i przy mocnym depnieciu odczuwam ale tylko z 2 na 3, tak to prawie płynnie, czuc, ale nie szarpie itd
  • #18 wysłana przez Adam-fr dnia 10 Oct 2018
  • ciekawe, bo mi delikatnie szarpie jak powoli przyspieszam 1na 2,3 pozniej ok
    Jak szybko to jest elegancko ;)
    Moze ktos mial taki przypadek
  • #19 wysłana przez jary dnia 12 Oct 2018
  • nie szarpie Ci nawet przy kickdown z 2 na 3 ?
  • #20 wysłana przez 0okm dnia 12 Oct 2018
  • Mi nie szarpie z żadnego.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu