Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Somber dnia 03 Jan 2019
  • Witam mój tato posiada mercedes w212 2010 rok 2,2 cdi . I jest taka sprawa ,że samochod szarpie mocno pojechałem sie przejechac i np przy 40km/h nie trzeba ani dawac gazu a nic zaczyna szarpac przestanie na 2-3 sekundu i znowu . Czego może byc to objaw ? Możliwe ze aż takie szarpanie jest spowodowanie ze olej był dawno wymieniany . Bedę wdzieczny za odpowiedz
  • #2 wysłana przez Somber dnia 03 Jan 2019
  • Witam mój tato posiada mercedes w212 2010 rok 2,2 cdi . I jest taka sprawa ,że samochod szarpie mocno pojechałem sie przejechac i np przy 40km/h nie trzeba ani dawac gazu a nic zaczyna szarpac przestanie na 2-3 sekundu i znowu . Czego może byc to objaw ? Możliwe ze aż takie szarpanie jest spowodowanie ze olej był dawno wymieniany . Bedę wdzieczny za odpowiedz
    5 biegowy automat
  • #3 wysłana przez Remi dnia 03 Jan 2019
  • Jaki przebieg i kiedy ostatnio wymieniony olej w skrzyni?
    Pierwsze i najtańsze co można zrobić to wymienić olej w skrzyni, ewentualnie zastosować wymianę dynamiczną...
    Wystarczyło wygooglać...
  • #4 wysłana przez sewan dnia 03 Jan 2019
  • Zawór lock-up do wymiany, łącznie z olejem i filtrem, jeśli nie był dawno wymieniany.
  • #5 wysłana przez Somber dnia 03 Jan 2019
  • przebieg 175 tyś km nie wiem kiedy olej był wymieniany bo samochód kupiliśmy w czerwcu . po prostu jedzie sie stala predkoscia i szarpie tak ze cialem na fotelu rzuca do przodu i do tylu
  • #6 wysłana przez Somber dnia 03 Jan 2019
  • olej zapewne dawno byl wymienany , mielismy go wymieniac gdzies niedlugo ale jak widac skrzynia sama sie upomniala jeśli to rzeczywiscie wina jego
  • #7 wysłana przez Kajtek1 dnia 03 Jan 2019
  • Przy 5G najczęstszym problemem jest tulejka wtyczki, gdzie starzejące się oringi pozwalają aby olej wszedł do wiązki kabli i czasami nawet po wiązce powędruje do TCU, zalewając całą elektronikę.
    Ja nie znając historii auta, zdjąłbym miskę i pozwolił olejowi kapać przez noc. To da ok 4l wymiane, potym nowy filtr, nowa uszczelka, obowiązkowo nowa tulejka, dobrze umyć wtyczkę i sprawdzić kabel przy TCU na ślady oleju.
  • #8 wysłana przez michalak dnia 03 Jan 2019
  • Podstawa to diagnoza SD .
  • #9 wysłana przez Kajtek1 dnia 03 Jan 2019
  • Podstawa to diagnoza SD .

    W przypadku 5G nie bardzo.
    Pamiętaj że ta przekładnia to pierwsza elektronicznie sterowana przekładnia Mercedes-Benz i nie ma za dużo czujników.
    W przypadku zamoczonej wtyczki, SD pokaże cały szereg błędów czujnika szybkości itp itd, a wszystko to spowodowane zwarciami na drutach.
  • #10 wysłana przez neo226 dnia 04 Jan 2019
  • Ja miałem kiedyś tak ze przy stałej prędkości buda szarpało- wibrowało do wymiany było sprzęgło wandler. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Przy przyspieszaniu było ok na wolnych obrotach tez. Tylko jazda ze stała prędkością powodowała wibracje.
  • #11 wysłana przez neo226 dnia 04 Jan 2019
  • Ta przypadłość ze sprzęgłem miała miejsce w w211. Teraz u mnie (212) taka lekka wibracja jest jak cofam i odpuszczę gaz żeby się zatrzymał to wtedy zawibruje. Tez pomyśle nad wymiana oleju, albo zerknę w serwisie kiedy to robili. Tylko ze ja mam 300 tys na blacie.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu