Wtryskiwacze wymienione na używane po przebiegu 50tyś.km. Dodatkowo oddane do speców od regeneracji wtrysków którzy je sprawdzili na maszynie, profilaktycznie wyczyścili i gwarantują, że są w 100% dobre - podobno jak nowe. Samochód lepiej odpala, dzwonienie zniknęło, już nie kopci przy maksymalnym wciśnięciu gazu - praktycznie wgl nie kopci, spalanie wróciło do normy.
Jedyny problem jaki został to jeszcze zbyt długie odpalanie - na zimnym musi obrócić 2-3 razy, po odpalaniu puści biały dymek i kilka sekund nierówno pracuje i stuka w silniku - stawiam na świece żarowe lub sterownik. Po lekkim rozgrzaniu - 3 minuty przestaje stukać. Dziwne, bo żaden element nie zgłasza usterki, a napięcie do świec dochodzi
Co do wydechów- są dużo czystsze, ale nadal po przejechaniu 500km robia się brudne. Przed wymianą wtryskiwaczy już po 200km były czarne jak smoła. Może układ wydechowy musi się oczyścic i przestaną smolic