Forum Mercedes E-Klasa
Mercedes W212 - Forum techniczne => Na pomoc! Mam problem z... => Układ kierowniczy i zawieszenie => Wątek zaczęty przez: plasmapen w 08 Września 2024, 10:59 03s
-
W W212 350CDI kombi rok 2010, podczas jazdy usłyszałem jak by przewód ciśnieniowy strzelił i auto opadło na tyle. Mechanik powiedział że to miechy więc oba wymieniłem na nowe. Auto się po uruchomieniu podnosi i można jechać lecz po wyłączeniu po 40 min opada na dół. Przewody wyglądają od instalacji na całe nic nie syczy. Proszę o pomoc gdzie szukać usterki.
-
Masz jeszcze zawór w instalacji jeśli wężyki i miechy są ok, oprócz tego sama pompa napełniająca układ.
-
Dziękuję za odpowiedz ,kompresor jest ok pompuje i po napompowaniu trzyma poziom podczas jazdy lecz gdy wyłączę silnik auto opada na maxa w dół na tyle. Gdzie szukać tego zaworu i jak sprawdzić czy jest sprawny ? Nie jestem mechanikiem więc przepraszam za moje pytana. Dziękuję z góry za odpowiedz
-
Zawór o ile pamiętam jest mniej więcej na środku, lekko bardziej po lewej stronie pod osłoną patrząc od tyłu auta przed rolnym zderzakiem...
To, że kompresor pompuje i utrzymuje w trakcie jazdy ciśnienie nie oznacza, że je też trzyma.
Jeżdżenie z nieszczelnym układem może zarżnąć kompresor.
-
Masz jeszcze zawór w instalacji jeśli wężyki i miechy są ok, oprócz tego sama pompa napełniająca układ.
Kompresor nie ma nic wspólnego. wyspa zaworowa zamyka układ więc odpada kompresor. Ja zrobiłem tak, że wymieniłem przewody i końcówki oraz osadziłem je na kleju aerobowym. Trzyma. Bujałem się długo, wymiana miechów, wyspy i przewodów.
-
Tam są jeszcze czujniki poziomu, może to. Oprócz tego może źle skalibrowane lub może listwa puszcza na zaworach, przód się nie rusza? Jakby to była poducha lub wężyk i faktycznie auto opada się z poprawnego poziomu na sam dół w 40 min to raczej na 99% byłoby słychać syczenie.
-
Przeprowadziłeś test szczelności z SD?