Witam wszystkich
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem w212 e200 CGI z 2010 roku. Zauważyłem niestety jeden dziwny problem, otóż w aucie prócz dźwięku wentylatora słyszany jest dość mocny szum ( raczej nie z dmuchawy ). Jak odpalam auto słychać ewidentnie efekt jakby przelewania płynu gdzieś na środku deski rozdzielczej. Ustawiam zadaną temperaturę i auto powiedzmy przez 15 minut utrzymuje ją bez problemu , poczym ten dziwny dźwięk przestaje być słyszalny a z nawiewów zaczyna lecieć ciepłe powietrze i w aucie robi się dużo cieplej niż powinno.od tej pory samochód nie utrzymuje już temperatury zadanej tylko dużo wyższa. Wystarczy że poprzełączam na panelu temperaturę na niższa, znów pojawia się dźwięk i auto znów utrzymuje przez jakiś czas temperaturę. Podłączyłem samochód pod komputer diagnostyczny i w układzie klimatyzacji i nawiewów jedyny błąd jaki występuje to błąd 90B387 związany z elementem elektrycznej nagrzewnicy. Jest to błąd stały ( zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie). Dwa dni temu byłem też na serwisie klimatyzacji i wiem że w aucie jest mało czynnika , wprowadzono więc kontrast i mniej jak połowę wymaganej wartości czynnika aby za kilka dni przyjechać zobaczyć gdzie wydostał się kontrast. Moje pytanie brzmi , czy wie ktoś gdzie znajduje się bezpiecznik od tej nagrzewnicy?chciałbym sprawdzić bezpiecznik lub ewentualnie go wyjąć i sprawdzić czy będzie różnica w pracy układu. A drugie pytanie to czy mała ilość czynnika chłodniczego może wpłynąć na takie objawy jak mam obecnie ?