Witam wszystkich i na wstepie chcialbym bardzo podziekowac za odpowiedz . Odrazu potwierdzam - tak to byl wlasnie ten problem a mianowicie padl silniczek rygla , udalo mi sie go odblokowac ruszajac kierownica w lewo i w prawo auto odrazu ozylo wiec podjechalem do mojego mechanika i poradzil mi zebym sam zakupil owy silniczek a on mnie juz poinstruluje co i jak mam zrobic bo to nie jest skomplikowane a po co pchac kase servisowi . Faktycznie mozna wymienic to samemu tylko najwazniejsze przekrecamy kluczyk do pozycji zaplon i zostawiamy w tej pozycji do odlaczenia akumulatora a dlatego ze potem po wyjeciu kolumny kierownicy jezeli nie przekrecimy kluczyka do pozycji zaplon to nie bedzie mozliwe odkrecenie puszki rygla od kolumny kierownicy a naprawde do momentu kiedy juz bedziemy przy puszce jest troche rozbierania tzn - poduszka kierownicy , kierownica , lewarek kierunkowskazow wraz z cala obudowa , zegary , oslona kierownicy gora/dol , panel przedni wraz z nawiewami az w koncu rozpinamy kolumne pod pedalami i po odkreceniu 4 srob cala kolumna wychodzi na zewnatrz i jest dostep do puszki rygla . Odkrecamy puszke , wyciagamy 4ry piny i po otwarciu puszkiwypinamy stary i wpinamy nowy silniczek , potem skladamy i na samym koncu podpinamy akumulator no i po usterce . Mnie jakoze mieszkam w UK kosztowalo to £9.94 i trzy godzinki pracy a w kieszeni zostalo mysle ze z jakies £500 . Zycze powodzenia i sluze rada jak bedzie trzeba . Jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc !