Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez jary dnia 18 Nov 2018
  • Jaka jest trwałość akumulatorów wsadzanych na pierwszy montaż w mercedesach ?
    Wymienialiście już akumulator badz podładowywaliscie ?
  • #2 wysłana przez sewan dnia 18 Nov 2018
  • Przy sprawnym układzie ładowania spokojnie 6-10 lat.
  • #3 wysłana przez poldi dnia 18 Nov 2018
  • w rodzinie mam W211 z 2008r. I ma oryginał do dzisiaj
  • #4 wysłana przez Kajtek1 dnia 18 Nov 2018
  • Jakims dziwnym zakretem technologii - jakos akumulatorow w ostatnich latach jedzie na wstecznym biegu.
    Mysmy mieli hiszpanska Varta dzialajaca 13 lat w ML. Wlasciciele W210 raportowali nawet 17 lat.
    W212 ma zmienne ladowanie i ostatnio jezdze ze wskaznikiem, obserwujac ze program nie bardzo ma sens.
    Tak czy inaczej cykle ladowania/rozladowania  maja jakis limit w zyciu akumulatora, a W212 potrafi takich cykli zrobic kilkadziesiat na 20 km trasie po miescie.
    Do tego ostatnio sa w modzie akumulatory AMG, ktore byly projektowane dla wojska i maja duze zalety w oryginalnym zastosowaniu, ale ich zalety maja znikomy uzytek w samochodach, podczas gdy wyglada ze nie wytrzymuja tak dlugo jak stare zalewane kwasowki.
    W moim aucie, ktore kupilem jako 3-latek akumulator musial byc wymieniony jako ze mam zalewany.
  • #5 wysłana przez Rafal_88 dnia 19 Nov 2018
  • Mój jest z 2013 I ostatnio co NIEDZIELĘ I tylko w niedzielę, musze ładować bo nie odpala... I teraz nie wiem czy główny czy ten w bagażniku jest do wymiany.


    Wysłane z mojego LYA-L09 przy użyciu Tapatalka

  • #6 wysłana przez Kajtek1 dnia 19 Nov 2018
  • Bagaznikowy nie ma nic do porannego startowania na ile dostepne wiadomosci sugeruja.
    Sprawdz czy auto usypia poprawnie- po zamknieciu drzwi swiatla i wskazniki powinny zgasnac w mniej niz 10 sekund.
  • #7 wysłana przez Rafal_88 dnia 19 Nov 2018
  • Sprawdzę ale wydaje mi się że wszystko gaśnie bo wracam do domu po 22 i jest ciemno i myślę że rzuciło by mi się w oczy coś palacego w aucie, dodam że od poniedziałku do piątku auto leci w trasie 50 km do pracy i z pracy tyle samo i zawsze w niedzielę nie odpali. Kablami jak go podlacze to pali od razu i potem już spokój mam na tydzień może ktoś z kolegów miał już jakieś fanaberie w podobnym przypadku?

    Wysłane z mojego LYA-L09 przy użyciu Tapatalka

  • #8 wysłana przez Rafal_88 dnia 19 Nov 2018
  • Aha i jeszcze czasem ECO się w ogóle nie pojawia na wyświetlaczu i nie da się go włączyć.

    Wysłane z mojego LYA-L09 przy użyciu Tapatalka

  • #9 wysłana przez Kajtek1 dnia 19 Nov 2018
  • ECO ma 12 parametrow ktore musza byc spelnione aby zadzialalo.
    Zacznij jezdzic z wlaczonym voltomierzem. Ja jezdze z dodatkowymi wskaznikami na DPF i wyswietlam przy okazji volty. Po porannym starcie auto laduje 14.5V i moze to trwac ladne pare km. W tym czasie ECO nie zadziala. Jak volty spadna do 13, to znaczy ze akumulator jest w pelni doladowany i ECO powinno zadzialac, chyba ze jeden z pozostalych 11 parametrow nie jest spelniony.
    Moje auto stoi niekiedy po 4-5 dni i poki co zawsze zastartowalo bez ladowania.
  • #10 wysłana przez Remi dnia 19 Nov 2018
  • @Rafal_88
    Albo masz akumulator do wymiany bo jest wadliwy, albo kiedyś dostał mega mocno w tyłek, albo masz coś z układem ładowania, ewentualnie coś Ci grubo prąd ciągnie po zamknięciu auta, bo jeżdżąc 100 km dziennie nie ma opcji, żeby w normalnym zdrowym trybie przy takich przebiegach auto w niedzielę nie odpalało...
    Generalnie akumulator i duży pobór prądu są proste do sprawdzenia...
  • #11 wysłana przez Driv3r dnia 19 Nov 2018
  • Jary, wytrzymują długo jak elektryka sprawna, podładować nigdy nie zaszkodzi. Szczególnie w zimie, jak jeździsz dość krótkie odcinki. CETEK do ładowania idealnie się sprawdza.
    Rafal_88, widać, że Twój aku potrzebuje codziennej jazdy, po wolnej sobocie pada:) Podjedź do warsztatu który Ci zrobi pomiary czy on się jeszcze do czegoś nadaje.
  • #12 wysłana przez nax1000 dnia 20 Nov 2018
  • C207 E200 CGI 2013 rok.
    Przed wakacjami juz zaczął mi swirowac ECO - coraz krocej działał i rzadziej sie włączał.
    teraz w październiku juz nawet AUTO HOLD mi przestal sie włączać i musiałem wymienic aku na nowy.
    Stary oryginalny mial 5 lat.
  • #13 wysłana przez jary dnia 20 Nov 2018
  • 5lat to trochę mało Ci wytrzymał, ile miał przebiegu ?
  • #14 wysłana przez nax1000 dnia 20 Nov 2018
  • 69 tys km, w serwisie powiedzieli ze to normalne w silnikach benzynowych
  • #15 wysłana przez sewan dnia 20 Nov 2018
  • To nie jest kwestia silnika, tylko tego cholerstwa super hiper ficzer ECO Start Stop...
    Zużywają się szybciej nie tylko akumulatory, ale i rozruszniki, panewki na wale, poduszki silnika itd.
    A interes się kręci...
  • #16 wysłana przez Kajtek1 dnia 20 Nov 2018
  • WG Mercedes-Benz rozrusznik do opcji ECO ma trwalosc wieksza 8x  i ECO start uzywa wtrysku paliwa do rozruchu, gdzie rozrusznik jest tylko pomocniczy.
    Ale nieustanne ladowanie/rozladowywanie musi skracac zycie akumulatorow.
    Ciagle w moim przypadku ECO zaoszczedza mi duzo paliwa jako ze spedzam dlugie minuty na swiatlach.
    Akumulatory sa tanie.
  • #17 wysłana przez jarus dnia 20 Nov 2018
  • Mój wytrzymał 5 lat. To chyba norma bo mam kilku znajomych którym też mniej więcej w tym czasie odmówił posłuszeństwa! W211 akumulator miałem 9 cio letni i z takim sprzedałem😁
  • #18 wysłana przez Rafal_88 dnia 21 Nov 2018
  • I już wszystko wiem!, aku do wymiany, podczas rozruchu napięcie wynosi 9.8v a w stanie spoczynku 11.99v także niecałe 5 lat wytrzymał. Przebieg 150kkm

    Wysłane z mojego LYA-L09 przy użyciu Tapatalka

  • #19 wysłana przez enzo dnia 22 Nov 2018
  • Mój służył 8 lat :)
  • #20 wysłana przez 0okm dnia 22 Nov 2018
  • Mój również 8 lat wytrzymał. Ale nie mam tego durnego "ECO".
    W BMW fabryczny AGM wytrzymał mi równo 10 lat. Chociaż tam był ten system S/S i najwyraźniej używany przez pierwotnego właściciela bo rozrusznik zmieniałem.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu