Aku naładowany. Jest problem bo pali bezpiecznik pod maską od strony pasażera. Pozycja 24, bezpiecznik 15 A. Punkty połączeń masy z autem przeczyszczone.
Ktoś wie jaki obwód zabezpiecza?
Dodano: [time]06 Kwiecień 2018, 00:15 17s[/time]
Zmierzyłem napięcie na bezpieczniku ,który się pali(15 A).Z jednej strony jest 12 z groszem V,z drugiej przy wyciągniętym bezpieczniku też jest jakieś napięcie(jakieś 1,5 V). Dostałem się dziś do skrzynki bezpiecznikowej pod maską. Wypiołem wszystko,prześwietliłem od strony tego mniejszego napięcia.Linia wychodzi z czarnej 7 pinowej kostki,(w kostce jest tylko 5 przyłączonych linii,pin 1 i 7 są puste). Przewód czerwony z czarnym paskiem, pin nr. 6, średnica jakieś 1,5 mm 2. Linia prowadzi do wtyczki przy punkcie masowym zaraz za grodzią bezpieczników.Dalej wchodzi w wiązke i idzie w głąb silnika(chyba). Na tym skończłem. Jutro kilka foto i reszta relacji.Możę ktoś wie gdzie konkretnie szukać tej linii?
Dodano: [time]06 Kwiecień 2018, 18:15 34s[/time]
Witam,więc tak-kostkę ,która znajduje się za grodzią bezpieczników pod maską została rozłączona.linia koloru czerwonego z czarnym pakiem przechodzi w kilka innych linii-( trzy przewody czerwone z czarnym paskiem o mniejszym przekroju,dwa białe i zielony z żółtym paskiem).
Po odłączeniu kasety sterującej ,która znajduje się w nadkolu za kołem od strony kierowcy,napięcia na kostce nie ma z żadnej strony.
Po podłączeniu kasety sterującej pojawia się napięcie na bezpieczniku(nr 24) 12V i z drugiej strony kostki 1,6V. Po odłączeniu lewego przepływomierza napięcie wzrasta do 2,2V. Linia która dochodzi do lewej przepływki jest koloru czerwonego z czarnym paskiem,taka jak wychodzi z kostki.
Wydaje mi się że tam raczej powinno być zasilanie 12V po spięciu kostki,a jest napięcie przy rozpiętej.
Dodano: [time]07 Kwiecień 2018, 22:16 16s[/time]
Kolejne pytanie..
Czy na wtyczce od sterownika turbiny na przewodzie brązowym powinna być masa?
Czy sterownik bierze mase z połączenia z silnikiem przez obudowe? Może ktoś ma opis wtyczki tego sterownika. Jak dla mnie to czerwony-zasilanie,brązowy-masa i żółty z szary paskiem sygnał sterownania.
Jeżeli powinno być tak jak myśle to nie mam masy na wtyczce( brązowy przewód).
Dodano: 15 Kwietnia 2018, 11:12 47s
Wiecie może jakie powinny być wartości ( rezystancja) na pinach w nastawniku turbiny i w ty regulatorze klapek dolotu?
Wyciągnąłem te ustrojstwo pod turbo,przemyłem wszystko. W gniezdzie od wtyczki elek. było trochę syfu i oleju. Po oczyszczeniu zauważyłem że jest tam mały otworek w rogu gniazda. Pytanie czy on ma dojście do elektroniki znajdującej się w środku ?
Czy wymieniać ten regulator klapek na nowy czy jest szansa że ten jest ok?