Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Prezes1960 dnia 03 Oct 2017
  • Koledzy ,wymieniłem tylne klocki bo zaświecił się komunikat .Sam wymieniłem klocki i oczywiście wymieniłem też na nowy czujnik.Niestety komunikat nie znika ,moje pytanie brzmi :czy trzeba wykasować komunikat na SD?,czy komuś trafił się nowy czujnik  zużycia felerny(TRW) ?czy ktoś może podpowiedzieć co jeszcze zrobić "by było jak było"?.
  • #2 wysłana przez noc dnia 03 Oct 2017
  • Jeżeli znasz trochę elektrykę to z tym poniżej dasz sobie radę.Jeżeli się nie znasz - wydrukuj i daj elektrykowi zarobić.
  • #3 wysłana przez Prezes1960 dnia 03 Oct 2017
  • Dzięki za schemat kolego NOC,wydaje się jednak że przyczyna tkwi w wadliwym czujniku lub braku kontaktu po podłączeniu.Jest jeszcze inna możliwość ale to jak wygrać 6 w lotto ,chodzi o klocki przedni.Oglądałem je bez zdejmowania koła i zewnętrzne wyglądają jeszcze dobrze ale czujnik jest w klocku wewnętrznym a ten może być wytarty więcej .Wszystko mogę sprawdzić w weekend i to tylko jeśli nie będzie padało,mam co prawda garaż ale z ledwością do niego  wjeżdżam więc taka zabawa odpada.Jestem co prawda "sąsiadem" kolegi NOC ale pracuje w przeciwnym kierunku od Ursusa.
  • #4 wysłana przez krisu1977 dnia 03 Oct 2017
  • kolego ja dosłownie 2 dni temu wymieniałem w swoim tarcze przód i tył no i oczywiście klocki nic nie musiałem kasować nie pokazuje mi błędów może faktycznie walnięty czujnik
  • #5 wysłana przez Prezes1960 dnia 04 Oct 2017
  • Już tyle lat jeżdżę z tymi czujnikami i dopiero teraz mam z tym problem .Do tej pory kupowałem czujniki jak popadnie ,nie patrzyłem na firmę i było OK!.To pierwszy który może być "walnięty". Mogę to sprawdzić dopiero w weekend napiszę co było.
  • #6 wysłana przez ptys dnia 05 Oct 2017
  • Witam.Ja u siebie wymienialem klocki tyl,klocki i tarcze przod czujniki oczywiscie tez i nic nie musialem kasowac,samo zgaslo.
  • #7 wysłana przez Prezes1960 dnia 16 Oct 2017
  • Dziś mogę stwierdzić że problem polegał na tym że skończyły się jednocześnie klocki tylne i przednie.Odkąd sięgam pamięcią, to nigdy do takiego przypadku nie doszło za mojej kariery kierowcy Mercedesa (ok. 30 letniej). Po wymianie przednich i czujnika wszystko wróciło do normy ;D .
  • #8 wysłana przez MamMerca dnia 27 Jan 2018
  • Wczoraj wymieniałem klocki z tyłu i zauważyłem że skończyły się okładziny od ręcznego.
    Nie miałem okazji jeszcze ich wymieniać-(zamówione ).W przyszłym tygodniu powinny dojść.
    Na co zwrócić uwagę przy wymianie?
  • #9 wysłana przez Kajtek1 dnia 27 Jan 2018
  • Wyrob sobie rutyne zwalniania hamulca recznego przed jazda  :'(
    Hamulec reczny wymaga recznej regulacji przez dziure po srubie. Ja potrafilem to robic srubokretem, ale zakup specjalnego narzedzia moze Ci pomoc.
  • #10 wysłana przez rafal11 dnia 14 Feb 2019
  • Podepne sie pod temat, czeka mnie niebawem wymiana klockow tył w polifcie. Usłyszałem ostatnio ze poliftowe auta musza byc z kierownicy przełoczone w tryb serisowy zeby wcisnac tłoczki. Ręczny mam nożny :)  wiec nie sadze. Ktos coś wie?
  • #11 wysłana przez Kajtek1 dnia 14 Feb 2019
  • Ja zawsze otwieram odpowietrznik i wyciskam plyn na zewnatrz.
    To w tloczkach jest najwiecej brudu i cisniecie go do pompy moze miec zle skutki.
    Czesto tez wysysam stary plyn ze zbiorniczka i wlewam nowy.
    W ten sposob bez wielkich zachodow mam ok 80% wymieniony plyn.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu