Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!

Autor Wątek: Czujniki cisnienia w kolach  (Przeczytany 1443 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rafal11

  • Nowicjusz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł +1/-2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: s212 220cdi 4Matic AMG
Czujniki cisnienia w kolach
« dnia: 25 Październik 2017, 09:44 43s »
Witam, moze ktos sie orientuje jakie czujniki cisnienia sa w naszych gwiazdach? Konkretnie chodzi mi o 220cdi 2015 rok s212.

Offline Remi

  • Twórca
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Pomógł +3/-5
    • Zobacz profil
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Październik 2017, 10:48 13s »
A masz na zegarach wskaźnik ciśnienia w każdym kole, czy ostrzeżenie o utracie ciśnienia?

Offline rafal11

  • Nowicjusz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł +1/-2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: s212 220cdi 4Matic AMG
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Październik 2017, 11:10 41s »
mam.

Offline BiBi

  • Nowicjusz
  • **
  • Wiadomości: 78
  • Pomógł +2/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Październik 2017, 12:18 38s »
Ja mam takie

A 000 905 72 00

Ale mój to 2012 r.

Offline Tomek0910

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 103
  • Pomógł +2/-0
    • Zobacz profil
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Październik 2017, 13:43 24s »
A 000 905 00 30

Offline rafal11

  • Nowicjusz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł +1/-2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: s212 220cdi 4Matic AMG
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Październik 2017, 15:04 12s »
Dziękuję.

Offline krisu1977

  • Nowicjusz
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2122051A796883
    • Zobacz profil
  • Samochód: S212 200 CDI
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Październik 2017, 21:16 19s »
a ja nie mam wcale :P
mnie rzeczy do popsucia :P

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 510
  • Pomógł +2/-52
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Październik 2017, 21:36 07s »
a ja nie mam wcale :P
mnie rzeczy do popsucia :P

Mam malo psujacy sie pojazd dla Ciebie


Offline rafal11

  • Nowicjusz
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł +1/-2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: s212 220cdi 4Matic AMG
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Październik 2017, 21:47 02s »
a ja bede mial w obu kompletach :)

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 510
  • Pomógł +2/-52
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Październik 2017, 03:20 27s »
Ja mam czujniki w 3 pojazdach i w kazdym inaczej to dziala.
2008 Mercedes-Benz ma tylko czujniki alarmowe - nie moge wyswietlic cisnienia na tablicy,.
2014 pokazuje cisnienie, ale dopiero po kilku minutach, tak ze jesli przez noc kolo siadzie, to gdy rusze - system ostrzeze minie dopiero kilka ulic dalej.
W Fordzie mam czujniki natychmiastowe, choc ponoc nie maja alarmu, co musze przetestowac.
Wszystkie czujniki przysporza Cie o bol glowy gdy przyjdzie pora wymieniac baterie.

Offline Tomek0910

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 103
  • Pomógł +2/-0
    • Zobacz profil
Odp: Czujniki cisnienia w kolach
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Październik 2017, 08:46 09s »
2008 Mercedes-Benz ma tylko czujniki alarmowe - nie moge wyswietlic cisnienia na tablicy,.

W tym samochodzie nie masz czujników skoro nie wyświetla się na liczniku ciśnienie w każdym kole. Masz jedynie funkcje "TIRE PRESSURE LOSS WARNER" kod wyposążenia SA477 informujący o utracie ciśnienia w kole realizowanym przez układ ABS/ESP. Jeśli w jednym z koła uchodzi powietrze zaczyna się ono kręcić z inną prędkością w stosunku do pozostałych i wtedy otrzymujesz komunikat na liczniku o prawdopodobnej utracie powietrza w którymś z kół.
Kod wyposażenia w czujniki to SA475 "TIRE PRESSURE MONITOR (TPM) HIGH LINE/MID LINE"

« Ostatnia zmiana: 26 Październik 2017, 10:04 51s wysłana przez Tomek0910 »

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!