Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Yelram dnia 08 Feb 2016
  • Witam. Co sądzicie o tym silniku: R4 1,8 l wersja zasilana gazem CNG (163 KM) NGT BlueEFFICIENCY? Bardzo mało informacji jest o nim w internecie, czy ktoś może na forum posiada taki silnik, by coś dopowiedzieć, jak z żywotnością silnika?
  • #2 wysłana przez W212 dnia 26 Feb 2016
  • Chyba nikt z forumowiczów nie posiada niestety.
  • #3 wysłana przez benzik dnia 27 Feb 2016
  • To jest silnik z poprzednich modeli E w211 i C w203 itd. 1.8 kompressor M271 , nie zmieniali go tylko go zostawili w W212 na CNG, bo  CGI to tez M271 ale nowszy motor.  Ogolnie ten na CNG to dobry motor  tylko przy 100.tys km trzeba sprawdzic i ew.wymienic łańcuch i napinacz ale to nie duzy koszt, z robocizna jakies 800-900zl. Jesli wiekszy przebieg np.powyzej 200 tys km ( i nie byl wymieniany lancuch przy 100) to moga dojsc kola zebate a to juz wydatek 4000zl.
  • #4 wysłana przez Yelram dnia 27 Feb 2016
  • Dzięki za odpowiedź, jednak ten silnik odpada...
  • #5 wysłana przez W212 dnia 27 Feb 2016
  • Dzięki benzik. Klikamy plusika benzikowi :-)
  • #6 wysłana przez ptysiek dnia 18 Oct 2016
  • Własnie kupilem taki wynalazek z myślą zainstalowania LPG zamiast CNG.
    Może ktoś się orientuje czy jest możliwość wymeldowania odłączenia CNG w kompie samochodu ?
    Poproszę też o zdekodowanie VINu.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu