Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Irek82 dnia 18 Jun 2016
  • Witam!
    Przymierzam się e200 w benzynie. Raczej napewno będzie to 1.8l. Musi być koniecznie w automacie. Rocznik od 2010 i przebieg do 80000. Brać lepiej automata starszego 5 biegowego czy rocznikowo młodsze 7G. Chodzi mi o awaryjność. Bo co przeszedłem z DSG (VW) i Multirtonic (Audi) to książki pisać. Myślę że Mercedes-Benz ma lepsze te skrzynie.
  • #2 wysłana przez fonnes dnia 19 Jun 2016
  • Piątka to skrzynia 722. ma opinię niezajebliwej. Natomiast 7-G miewał kłopoty z płytą zaworów sterujących. Miałem obie w kilku autach - bez problemów.
    W moim obecnym  W212 350 CDI 7-G jest bezproblemowa, ale auto ma dopiero 100 tyś. przebiegu.
    Też myślałem nas tą benzyną 1,8 wybór padł jednak na diesla 3.0. Może dlatego że miałem ten silnik
    w ML-u W164 i byłem zadowolony.
  • #3 wysłana przez michu78 dnia 25 Jun 2016
  • Witam po przerwie - sam użytkuję E200 cgi + 7g plus z końca 2012r. - rej. w 2013, po przebiegu 60 tyś km, moge powiedzieć tyle, że jest dla mnie za wolny :)  - niestety apetyt rośnei w miarę jedzenia. Po przesiadece z 2.0 hdi uważałem, że ten jeździ wystarczająco :)  Wczorajsza jazda nowym volvo xc90 225km pokazała jedynie, że Mercedes-Benz jeździ tak samo :)  Ogólnie możesz brać, podpiąć boxa jak będzie mocy brakowało i tyle. Skrzynia niestety nie jest tą skrzynia, którą ma np. bmw, jest po prostu za wolna.
    PZdr
  • #4 wysłana przez fonnes dnia 25 Jun 2016
  • Powyższy post jest (dla mnie) potwierdzeniem słuszności wyboru diesla 3.0  Lubię benzyny, ale w nowszych rocznikach Mercedes-Benz nie oferuje nic ciekawego. Pieprzona ekologia i downsizeing robią swoje.
  • #5 wysłana przez RAF77 dnia 27 Jun 2016
  • Dlatego kocham moje e350 v6 w benzynie bez turbiny.
    Właśnie zrobiłem nim wakacyjną trasę 5000 km i średnie spalanie to 8.1 przy prędkości podróżnej 140km/h Oczywiście przy 230km/h
     w niemczech , to spalał dwa razy tyle ale dobra zabawa z jazdy była i o to chodzi.
    No i dźwięk przy przyspieszaniu, super.
  • #6 wysłana przez michu78 dnia 29 Jun 2016
  • Żebyśmy się dobrze zrozumieli - to jest wg mnie dosyć szybkie i sprawne auto - tyle tylko, że mi już brakuje, podobnie jakby mi brakowało przy 3.0 po prawie 3 latach użytkowania. Opisywane Volvo ma identyczne osiągi wg mnie, a moc 225KM to jedynie na papierku chyba.
    Jednakże gdybym miał możliwość to ponownie wziłąbym turbo PB tylko motor E400 (3.0 turbo).
  • #7 wysłana przez Irek82 dnia 04 Jul 2016
  • #8 wysłana przez Jami dnia 04 Jul 2016
  • Kurczę , bardzo ładne te "EGZĘPLAŻE" !!!!!
    Ludzie zwracajcie uwagę na język polski !!!!


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • #9 wysłana przez Pabloss dnia 04 Jan 2017
  • Witam kolegów,
    chciałbym dopiąć się do wątku ponieważ poszukuję W212 lub W213 koniecznie z benzyną i automatem. Chciałbym zapytać was bo nie mam doświadczenia jaki silnik benzynowy polecacie. Po głowie chodzi mi E350 bo jest wystarczająco mocny tylko czy mało awaryjny ? Proszę podpowiedzcie ws. silnika benzynowego i skrzyni.

    Dodano: 08 Stycznia 2017, 10:55 00s
    Haloo koledzy czy nikt już nie śledzi tych wątków?
  • #10 wysłana przez W212 dnia 08 Jan 2017
  • Śledzimy. Nie mam, więc się nie wypowiadam :)
  • #11 wysłana przez Pabloss dnia 08 Jan 2017
  • a co byś polecił E350 czy E250, który z nich jest mniej awaryjny?
  • #12 wysłana przez mers212 dnia 09 Jan 2017
  • Popatrz na forum, chyba były jakieiś drobne problemy z e250, ale nieliczne i były te rzeczy poprawiane, więc w nowszych rocznikach najprawdopodobniej jest dobrze. E350 to zawsze v6 pod maską, tam też jakieś mniejsze lub większe problemy miał, ale też zostało to chyba poprawione. Proponuję Ci się przejechać autem z jednym i drugim silnikiem i porównać, które bardziej odpowiada podczas jazdy. RAF77 poleca E350, więc myślę,  że ma ku temu poważne podstawy :)  
  • #13 wysłana przez Pabloss dnia 10 Jan 2017
  • Cześć
    do jazd pewnie dojdzie, ale wiesz jak jest gdy kupuje się używane nie zawsze masz możliwość pojeżdżenia tym czym byś chciał? No nic szukam dale informacji o wadach E250 i E350 im więcej znajdę tym będę miał lepsze pojęcie o tych silnikach.
  • #14 wysłana przez E coupe dnia 10 Jan 2017
  • Ja też szukam info o tym, co może szwankować w W212 (mój wybór: E200/250), głównie po to, by o to dbać. Myślę, że jak się odpowiednio zadba, to posłuży i E250 i E350.
    E250 jest dla mnie wystarczająco fajne. To jest, w E350 miałbym dodatkowe nieuzasadnione wydatki np. z ubezpieczeniem, pomijając fakt samej różnicy cen obu aut.
    Takie moje odczucie :)  


    Oczywiście na głos w głowie "MOCY PRZYBYWAJ" nie ma rady -tu pozostaje min. E350.  ;D  


    Mi posłużył artykuł:
    http://autokult.pl/1448,uzywany-mercedes-klasy-e-w212-awarie-i-problemy

  • #15 wysłana przez Pabloss dnia 11 Jan 2017
  • również zapoznałem się z tym artykułem i jeszcze z tym poniżej. Tak jak pisałem szukam, czytam i dowiaduję się. Jak znajdę coś ciekawego wkleję link.

    http://autokult.pl/9167,mercedes-benz-klasy-e-w212-estate-black-bison-kolejny-w-stadzie

    Dodano: 14 Stycznia 2017, 11:56 46s
    Czy w wszyscy jeździcie dieslami ? nikt nie jeździ benzyną lub nie ma wiedzy o E250, 350 ?
  • #16 wysłana przez RAF77 dnia 24 May 2017
  • Dawno nie zaglądałem. Ciekawe co kolega wybrał? Ja powiem, że nadal banan na twarzy. E350 spełnia swoje zadanie
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu