obawiam się, że Passat 2.0 TDI 170 KM lub Audi A4 z takim silnikiem zostawi Twoje E220 CDI w tyle bez kłopotu...
Przyznam się, że Passaty 2.0 już wielokrotnie próbowały... nigdy nie udało się żadnemu z nich odstawić mnie ze świateł.
Oczywiście jest szansa, ze trafiałem na same passaty z check engine i w "limp mode"... ale to chyba mało prawdopodobne
Z Audi 3.0 moje CDI 220 oczywiście jak wspomniałem - nie ma najmniejszych szans.
Ja wychowałem się na autach jak Fiat 126p czy Opel Astra F 1.7 Turbo Diesel - CDI 220 jest od opla oczywiście kilka razy zrywniejsze.
Tak jak wspominał pytający - nie ma zamiaru robić wyścigów.
CDI 200 w E-klasie sprawi, że będzie miał "przeciętne" przyspieszenie porównywalne właśnie np. do Opla Astry czy VW Passata.
Wszystko powyżej tego przesunie Ciebie w stronę "tych szybszych aut".
Jest jeden minus CDI 200 - większość osób które je miała skarżyła się, że ma większe spalanie niż w CDI 220 czy 250.
A dlaczego tak?
Bo ruszając ze świateł musisz pociągnąć go na wyższe, nieekonomiczne obroty by dorównać innym autom z większymi silnikami.
Ale jest też plus - jednostka CDI 200 uchodziła zawsze za znacznie mniej awaryjną od CDI 220 i 250 (sam odczułem awaryjność CDI 220 a wcześniej mogłem cieszyć się bezawaryjnością CDI 200 w C-klasie).