Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez kaczortruck dnia 19 Sep 2019
  • Witam,mam możliwość zakupu tego auta WDD2122061B321133 i jestem ciekaw opini fachowców, czy warto pchać siew takie auto? przebieg 201 tys. z zewnątrz i w środku auto wygląda prawie idealnie.
  • #2 wysłana przez vand dnia 19 Sep 2019
  • Jak dla mnie to troche hardcor
    Wchodzisz na forum posiadaczy i pasjonatów tego auta i pytasz czy warto go mieć ..
    dość ciekawe podejście, muszę powiedzieć
  • #3 wysłana przez W212 dnia 19 Sep 2019
  • 2016 rok, 200k km - przebieg realistyczny, jeździł na taxi.
  • #4 wysłana przez kaczortruck dnia 20 Sep 2019
  • Wiem że są na świecie pasjonaci że na widok każdej gwiazdy dostają palpitacji serca :)  szanuje ich. Chodziło mi o opinie fachowców którzy mają do czynienia na co dzień z tym autem i pomogą laikowi. Może podpowiedzą na co zwracać uwagę przy zakupie tego auta. Nurtuje mnie jeszcze czy 136KM jest wystarczające na taką mase? Nie mam zamiaru brać udziału w rajdach, ale czy zwyczajnie radzi sobie w codziennej jedzieżdzie? Nie posiadam odpowiedniej wiedzy by rozkodować vin tzn. jakie ma wyposażenie?
  • #5 wysłana przez Magicd dnia 20 Sep 2019
  • Ja miałem S204 z silnikiem CDI 200, mam S212 z CDI 220.
    Ciągnęły podobnie ze względu na to, że C klasa była lżejsza a E-klasa ma te biturbo które powoduje, że silnik idzie momentalnie (brak turbo laga).

    Czy 136KM wystarczy? Myślę, że tak.
    Mając 170KM jestem w stanie wyprzedzić każdego chyba, że trafię na jakiegoś debila w Audi który celowo przyspiesza przy wyprzedzaniu a pod maską ma 3.0 turbo benzynę.
    Passat 2.0 benzyna turbo nie ma najmniejszych szans - tutaj mercedesa wybija do przodu ciąg na tył. Nawet jeśli ktoś będzie miał 999999 koni mechanicznych ale będzie miał ciąg na przód - ty z ciągiem na tył wyprzedzisz go ze świateł mając nawet 100 koni (ze świateł liczy się przyczepność a nie moc silnika - auta z ciągiem na przód zaczynają tracić przyczepność a ESP odcina im przepustnicę - moc odczujesz, że zacznie się liczyć na trasie).
  • #6 wysłana przez Remi dnia 20 Sep 2019
  • Subiektywna opinia, w mojej obawiam się, że Passat
    2.0 TDI 170 KM lub Audi A4 z takim silnikiem zostawi Twoje E220 CDI w tyle bez kłopotu...
    Przyznam, że jak dla mnie w takim ciężkim aucie jak E klasa 136 KM to zdecydowanie za mało...
    Mając E250 i 204 KM czuję zdecydowany niedosyt...
  • #7 wysłana przez 0okm dnia 21 Sep 2019
  • Nurtuje mnie jeszcze czy 136KM jest wystarczające na taką mase? Nie mam zamiaru brać udziału w rajdach, ale czy zwyczajnie radzi sobie w codziennej jedzieżdzie?
    Myślę, że tu wystarczy spojrzeć na dane. Jest to najsłabsza i najwolniejsza wersja W212. Ponad 10s do 100km/h to baaaaardzo słaby wynik jak na dzisiejsze czasy. Chyba nie znajdziesz nic wolniejszego w tej klasie i podobnych rocznikach.

    Nie posiadam odpowiedniej wiedzy by rozkodować vin tzn. jakie ma wyposażenie?
    https://www.datamb.com
  • #8 wysłana przez kaczortruck dnia 22 Sep 2019
  • Dzieki bardzo za odpowiedzi, teraz pytanie z innej beczki? Ile ten motor zużywa AdBlue? jak czesto trzeba tankować? Nie rozszyfrowałem po VINie, czy ma zawieszenie pneumatyczne?
  • #9 wysłana przez Magicd dnia 22 Sep 2019
  • obawiam się, że Passat 2.0 TDI 170 KM lub Audi A4 z takim silnikiem zostawi Twoje E220 CDI w tyle bez kłopotu...

    Przyznam się, że Passaty 2.0 już wielokrotnie próbowały... nigdy nie udało się żadnemu z nich odstawić mnie ze świateł.
    Oczywiście jest szansa, ze trafiałem na same passaty z check engine i w "limp mode"... ale to chyba mało prawdopodobne :)  
    Z Audi 3.0 moje CDI 220 oczywiście jak wspomniałem - nie ma najmniejszych szans.

    Ja wychowałem się na autach jak Fiat 126p czy Opel Astra F 1.7 Turbo Diesel - CDI 220 jest od opla oczywiście kilka razy zrywniejsze.
    Tak jak wspominał pytający - nie ma zamiaru robić wyścigów.
    CDI 200 w E-klasie sprawi, że będzie miał "przeciętne" przyspieszenie porównywalne właśnie np. do Opla Astry czy VW Passata.
    Wszystko powyżej tego przesunie Ciebie w stronę "tych szybszych aut".

    Jest jeden minus CDI 200 - większość osób które je miała skarżyła się, że ma większe spalanie niż w CDI 220 czy 250.
    A dlaczego tak?
    Bo ruszając ze świateł musisz pociągnąć go na wyższe, nieekonomiczne obroty by dorównać innym autom z większymi silnikami.
    Ale jest też plus - jednostka CDI 200 uchodziła zawsze za znacznie mniej awaryjną od CDI 220 i 250 (sam odczułem awaryjność CDI 220 a wcześniej mogłem cieszyć się bezawaryjnością CDI 200 w C-klasie).
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu