Mercedes W212 - Forum techniczne > Kupujemy Mercedesa W212

W212 diesel do miasta - opinie

<< < (2/3) > >>

Krzyszf:
Wszystko zależy na podstawie czego się opieramy, ja znalazłem na niemieckim forum coś takiego...

@lejockel schrieb am 4. August 2016 um 11:26:13 Uhr:

Habe vor 3 Wochen mit einem Taxler gesprochen. Er hatte vor seinem MOPF einen 200er CDI aus 2009. Hat den Wagen mit über 400000 km an Mercedes gegeben. Nie Probleme mit dem DPF gehabt. Er meinte auch, es wäre noch der Erste drin.

Rozmawiałem z taksówkarzem 3 tygodnie temu. Przed swoim MOPF miał 200 CDI z 2009 roku. Przekazał samochód Mercedesowi z ponad 400 000 km. Nigdy nie miałem problemów z DPF. Powiedział też, że to wciąż pierwszy.

https://www.motor-talk.de/forum/kalkulierte-individuelle-lebensdauer-des-dpf-om651-und-om642-t5770634.html?page=1

Krzyszf:
Fakt, że fabrycznie zainstalowany DPF musiałby zostać wymieniony po pewnym przebiegu, byłby dla mnie nowością. Z taksówkami, które są w naszym warsztacie, nie wymieniono jeszcze DPF. A są takie, które mają ponad 250 000 km, nawet te Przejechałem teraz 400 000 km, nadal mam w sobie oryginalny DPF.

Das der ab werk verbaute DPF ab einer gewissen Laufleistung getauscht werden müßte,wäre mir neu.Bei den Taxen die bei uns in der werkstatt sind,wurde bisher noch kein DPF Ausgetauscht.Und da sind einige mit mehr als 250.000Km dabei,selbst die die mittlerweile die 400.000Km geknackt haben,haben weiterhin den originalen DPF drin.



https://www.mercedes-forum.com/threads/tausch-dieselpartikelfilter-bei-mercedes-im-service-plan-oder-nicht-noetig.77167/

r66:

--- Cytat: Krzyszf w 31 Sierpnia 2020, 09:35 14s ---Wszystko zależy na podstawie czego się opieramy, ja znalazłem na niemieckim forum coś takiego...

@lejockel schrieb am 4. August 2016 um 11:26:13 Uhr:

Habe vor 3 Wochen mit einem Taxler gesprochen. Er hatte vor seinem MOPF einen 200er CDI aus 2009. Hat den Wagen mit über 400000 km an Mercedes gegeben. Nie Probleme mit dem DPF gehabt. Er meinte auch, es wäre noch der Erste drin.

Rozmawiałem z taksówkarzem 3 tygodnie temu. Przed swoim MOPF miał 200 CDI z 2009 roku. Przekazał samochód Mercedesowi z ponad 400 000 km. Nigdy nie miałem problemów z DPF. Powiedział też, że to wciąż pierwszy.

https://www.motor-talk.de/forum/kalkulierte-individuelle-lebensdauer-des-dpf-om651-und-om642-t5770634.html?page=1

--- Koniec cytatu ---

A zobacz kawałek dalej:

Taxi W211 E200cdi DPF zu bei 250tkm, ließ sich mit SD nicht freibrennen. Kauf W212.

Taxi Passat 1,9tdi, DPF zu bei 250tkm, Motorschaden nach Fahrt auf BAB.

Taxi W212 E200cdi, DPF zu bei 120tkm, Reiniger eingefüllt, zurzeit wieder ok.

Nie do końca wiem co to BAB, ale jeśli resztę dobrze rozumiem, że ten po 250 tysiącach nie dał się wypalić nawet na SD, a ten w W212 wymagał czyszczenia preparatem już przy 120 tysiącach.

W kilku autach widziałem w papierach notkę lub fakturę, że filtr wymieniono - stąd moje przypuszczenie, że tu jest podobnie. Inna sprawa, że nie były to Mercedesy.

Tomasz D:
Bardzo wszystkim dziekuję za doświadczenia z dpf-ami.
Chcialbym jeszcze zapytać odnośnie silnika OM651.
Bo jest na sprzedaż jedno takie interesujące auto, ale jak czytam o tych silnikach to są bardzo skrajne opinie.
Czy ktoś mógłby się podzielić opinią na temat OM651 ?

Tomasz

Tomasz D:
Jak o silnikach nie ma opinii, to może ktoś coś powie o Artico ?
Właśnie się zorientowałem, że większość sprzedawanych w PL W212 ma tapicerkę albo materiał, albo Artico.
Mało jest naturalnej skóry.
Miałem pewnie coś podobnego w W124 i nie wspominam tego najlepiej.
Da się wytrzymać z tym Artico ?

Tomasz

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej