Przesiadka do mercedesa ma minus,raz wsiadasz i zapominasz o innych samochodach.Wybór jest trudny bo silniki w 250cdi to dwie turbiny i tylko 4 cylindry ale za to mniejsza pojemność ,pewnie i spalanie niższe?.Silniki 350 cdi to 6 cylindrów w układzie V,duża moc i moment obrotowy ,super pasuje do tego nadwozia ,no i kultura pracy nieporównywalna z 4 cylindrami.Jednak coś za coś ,350 cdi to np.6 wtrysków ,dwa kolektory dolotowe i sławne klapki .Mimo tego nie słychać aby "toto" padało tak szybko.Mam 350 cdi z 2011 r ,to rocznik ten i 2012 o najwyższej mocy 265 KM i momencie 620 Nm,w innych rocznikach ,to w starszych 231 KM, a nowsze 252KM z racji euro 6, no i trzeba dolewać adblou.Dlatego trzeba się zastanowić czy 4 ,czy 6 cylindrów .Oczywiście 350 cdi jest trochę droższy ale jak dobrze poszukasz to można trafić ciekawy model w rozsądnej cenie .Ja w 2015 w listopadzie zapłaciłem za swoją gwiazdę 89 tys zł.Co prawda przebieg był kręcony ale znośnie bo cofnięto 50 tys i autko było po stłuczce i zrobione dość słabo.Przebiegi w tych autach to bez problemów 500 tys km.Wielu kolegów jeździ autami z takim przebiegiem nie wiedząc o tym i są zadowoleni.Mój przy przebiegu 150 tys km miał wymienioną poduszkę air matica tylną, bo mam kombi ,natomiast przód mam mechaniczny a tam nic nie ruszane ,oryginał jeszcze .Myślę że na początek tyle wystarczy komuś kto chce wsiąść do w 212 .Radzę spróbować jazdy tym modelem ,to zyskamy na stałe kolegę na forum.