Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez kabeusz dnia 07 Apr 2013
  • Witam,

    Chciałbym podkręcić moc poprzez chiptuning w 212 e200 cgi. Czy ktoś z was ma
    jakieś doświadczenie ? Chodzi mi o jakieś firmy w Polsce oprócz brabusa
  • #2 wysłana przez rrr14 dnia 13 Nov 2017
  • cześc
    ciężko znaleźć kogoś kto chciałby podjąć się chipowania 200cgi.albo drogo albo nie chcą się za to brać ja znalazłem w krakowie RR tuning terza mam ok 230 km
  • #3 wysłana przez michu78 dnia 29 Apr 2018
  • No to ja zdam relację w przyszłym tygodniu jak wyszedł chip mojego E200.
    Od jakiegoś czasu (około 6m-cy) możliwe jest już chipowanie tego silnika - podobna sama moc nie rośnie jakoś straszliwie - do około 230 KM, ale moment obrotowy to około +100 Nm do poziomu około 370 Nm.
    Pożyjemy, "zchipujemy" - zobaczymy :)

    Dodano: 11 Maja 2018, 10:19 30s
    Jestem już po zabawie - generalnie polecam - auto śmiga obecnie fajnie, a spalanie po 200 km, też poszło w dół o około 1-1,5L/100

  • #4 wysłana przez Bodex dnia 12 May 2018
  • Znam 2 solidne warsztaty do virusa
    1. Tune force Poznań
    2. GCS Tuning koło Krakowa.
    GCS Tuning

    Wysiołek Luborzycki 163, 32-010 Wysiołek Luborzycki, Polska
    +48 511 506 806 https://www.google.de/search?client=ms-android-asus&q=GCS+Tuning&ludocid=9502473726512510437&ibp=gwp;0,7&kgs=81c8a47d8e712405&shndl=-1&source=sh/x/kp/local&entrypoint=sh/x/kp/local

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  • #5 wysłana przez Remi dnia 12 May 2018
  • @michu78
    Jaki przyrost mocy i momentu?
    Przyznam, że jedno auto podkręcałem dotychczas, ale obniżenia spalania na pewno nie zauważyłem, prędzej w drugą stronę...
    Ale ja ogólnie mam raczej ciężką nogę...
  • #6 wysłana przez michu78 dnia 13 May 2018
  • To jest kwestia dyskusyjna ile momentu i ile mocy przybyło, ponieważ przy 7g tronic, nie da się tego dokładnie zmierzyć - niestety nawet przy "manetkowym wbijaniu biegów" on i tak redukuje samoczynnie biegi jak depniesz na maksa.
    Wrzucę linka do kreatora mocy, gdzie raczej wykres jest narysowany graficznie, niż wynikiem rzeczywistego pomiaru, ale mniej więcej odzwierciedla stan faktyczny jaki jest w pojeździe.

    http://www.kreatormocy.pl/katalog/mercedes/chip-tuning-mercedes-w212-e-200-cgi-1-8t-184-km/

    coś blisko tych 220 KM i 370 Nm momentu wychodzi
  • #7 wysłana przez Kajtek1 dnia 13 May 2018
  • Te wykresy ida dobrze powyzej 6000 obrotow, podczas gdy moj 250 nie pojdzie dalej jak 4200.
    Czy Wasze silniki kreca sie tak szybko?
  • #8 wysłana przez Remi dnia 13 May 2018
  • I znów problem z czytaniem Kajtek, to jest CGI czyli benzyna...
    A swoją drogą mój E250 CDI na pewno kręci się powyżej 4k2 obr/min...
  • #9 wysłana przez Kajtek1 dnia 13 May 2018
  • Nie sadz po sobie  ;D
    cgi nigdy "nie dojechaly" do Ameryki i zalozylem ze Polacy wola diesle od benzyniakow.
    Mercedes-Benz USA wogole nie sprowadza 4-cylindrowych benzyniakow w E, tak ze dzieki za wyjasnienie.
  • #10 wysłana przez michu78 dnia 14 May 2018
  • Coś chyba nie tak, Mercedes-Benz w USA to 2.0 L + turbo jako podstawa E300
  • #11 wysłana przez Remi dnia 14 May 2018
  • @Kajtek
    Po czym sądzisz, że mam problemy z czytaniem?
    Ja nie sądzę po sobie bo nie miałem problemów
    z czytaniem, odczytałem, że to jest benzyna i dlatego kręci się do 6 tyś obrotów...
    A co do Twoich błędnych założeń - nie pierwszy raz zaobserwowanych - to może trochę zmniejsz czas reakcji przy odpisywaniu i głębiej wniknij w temat aby ich nie było?
  • #12 wysłana przez yoonior dnia 30 Jan 2020
  • Hej @michu78, jak tam E200 po 1.5 roku z większą mocą?
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu